۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۱۹
کد خبر: 85583295
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پیروزی پرگل نراتزوری در حضور ۱۰ دقیقه‌ای طارمی

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۱۹
کد خبر: 85583295
پیروزی پرگل نراتزوری در حضور ۱۰ دقیقه‌ای طارمی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر در هفته سوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا موفق شد در خانه حریف خود را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های اینترمیلان و آتالانتا در چارچوب هفته سوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شنبه شب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا (سن سیرو) با قضاوت ماتئو مارکتی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر صفر اینتر به پایان رسید.

طارمی هفته اول سری‌آ را با نیمکت نشینی مقابل جنوا آغاز کرد، اما در هفته دوم با توجه به مصدومیت لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر، طارمی این فرصت را پیدا کرد تا از ابتدا در ترکیب اصلی اینتر به میدان برود اما با بازگشت لائوتارو مارتینز به ترکیب امشب مهدی طارمی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

در نیمه اول در دقیقه ۳ برات جیمستی مدافع تیم میهمان با اشتباهی که انجام داد گل اول را برای اینتر رقم زد. در دقیقه ۱۰ نیکولو بارلا گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول نراتزوری با پیروزی ۲ بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم در ابتدای بازی مارکوس تورام مهاجم تیم میزبان برای سومین بار دروازه مارکو کارنچی را باز کرد. در دقیقه ۵۶ مارکوس تورام باز هم برای نراتزوری گل‌زنی کرد تا خیال هواداران اینتر راحت شود و در نهایت بازی به سود اینتر به اتمام رسید. اینتر با این پیروزی به صدر جدول صعود کرد.

مهدی طارمی در ۱۰ دقیقه پایانی به جای تورام وارد میدان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha