تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه را با جدیت پیگیری می‌کنیم

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمانشاه را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه محمدطیب صحرایی روز جمعه در این بازدید از تلاش‌های مستمر برای جذب اعتبار مورد نیاز پروژه از نهادهای ملی خبر داد و بر اهمیت تکمیل سریع این تصفیه‌خانه تأکید کرد.

در جریان این بازدید، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آخرین وضعیت احداث مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کرمانشاه در محله کیهانشهر را به استاندار گزارش داد.

رضا داودی گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی تاکنون به‌طور جدی پیگیری شده و پس از تکمیل، توانایی پوشش جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر را خواهد داشت.

تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه را با جدیت پیگیری می‌کنیم

استاندار کرمانشاه همچنین از مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه و تصفیه‌خانه آب شهید نظری بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزئیات فعالیت‌های این تصفیه‌خانه‌ها قرار گرفت.

وی افزود: تصفیه فاضلاب ۷۵ درصد از ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب مصرفی سالانه کلان‌شهر کرمانشاه، یک اقدام حیاتی با پیامدهای مثبت برای محیط زیست، سلامت شهروندان و منابع آبی استان خواهد بود.

صحرایی در پایان، پیگیری آغاز عملیات اجرایی ساخت سومین تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه را نیز در دستور کار قرار داد و بر اهمیت این پروژه برای آینده محیط زیست و منابع آبی استان تأکید کرد.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در ۲ هزار و ۵۹۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

این استان اکنون حدود ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha