سرمربی پرسپولیس: مستحق برد برابر فولاد بودیم

۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۳۳
کد خبر: 85583406
سرمربی پرسپولیس: مستحق برد برابر فولاد بودیم

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما برابر فولاد خوزستان امروز خوب جنگید و مستحق برد برابر این تیم نیز بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خوان کارلوس گاریدو شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار با تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: امروز بازی سختی برابر فولاد داشتیم و بازیکنان من برای برنده شدن خوب دویدند و جنگیدند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی ضمن تبریک به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس، تاکید کرد: بازیکنان من متوجه این موضوع هستند که با تلاش و دوندگی زیاد می توانند به پیروزی برسند و این به ضرر یک تیم بزرگ است که فکر کند به راحتی می توان برنده هر بازی بود، تیم های بزرگ سختی می کشند تا برنده بازی ها شوند.

گاریدو با تاکید بر اهمیت و ارزشمند بودن سه امتیاز دیدار امروز تیم خود برابر فولاد، خاطرنشان کرد: امروز پیروزی بزرگی را با توجه به تلاش بازیکنانمان کسب کردیم چرا که مقابل تیم پیروز شدیم که شرایط بازی را برایمان سخت و دشوار کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی اضافه کرد: در نیمه نخست دیدار امروز بازی سختی داشتیم اما در ادامه متوجه شدیم که می توانیم با تلاش بیشتر می توان به محوطه حریف نزدیک شویم تا جایی که در همین نیمه چهار موقعیت خوب گلزنی هم به دست آوردیم که اگر تنها یکی از آنها به ثمر می رسید، نتیجه بهتری را هم کسب می کردیم.

وی افزود: البته تیم فولاد هم خوب فشار می آورد و پرس می کرد که همین مساله باعث شد تا ضربات کاشته‌ ای زیادی به حریف بدهیم اما در نیم دوم سطح فوتبالی ما بالاتر رفت و توانستیم تسلط خوبی را برروی این بازی داشته باشیم.

گاریدو با بیان اینکه در چنین بازی هایی زدن گل اول می تواند بسیار مهم باشد، ادامه داد: بازیکنان ما امروز تلاش زیادی کردند تا گل اول را بزنیم و پس از آن متوجه شدند که می‌توانند با فضاسازی و نفوذ در عمق دفاع حریف به گل‌های بیشتری هم برسند که همین اتفاق هم افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اضافه کرد: با توجه به پیروزی امروز ما بازیکنان ما بدون شک اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه لیگ پیدا خواهند کرد و تلاش می کنیم با تمرینات بیشتر و تمرکز لازم بر روی بازی های آینده به جایگاه مناسب جدول برسیم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در قزوین میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در نهایت توانست حریف خود را با ۲ گل های استون اورنوف و وحید امیری شکست دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha