۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85583543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در واحدهای صنعتی شیروان سرمایه‌گذاری شد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در واحدهای صنعتی این شهرستان خراسان شمالی در سالجاری سرمایه گذاری شد.

عبدالله گلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۹ واحد صنعتی در زمینه های مختلف امسال موفق به اخذ پروانه بهره برداری شدند که برای ۶۶ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شد.

وی افزود: صدور این تعداد پروانه بهره برداری واحد صنعتی برای شهرستان شیروان بی سابقه بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان یادآور شد: ۱۰ پروانه بهره برداری نیز سال گذشته در این شهرستان صادر شد که مجموع سرمایه گذاری آن ۷۱۰ میلیارد ریال بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: اتفاقات خوبی در بخش واحدهای صنعتی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و احیای واحدهای راکد در دولت سیزدهم رقم خورد.

به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی شیروان با بیش از ۳۵۰ هکتار مساحت بزرگترین شهرک صنعتی خراسان شمالی است و در این شهرک ۶۷ واحد صنعتی مستقر و از این تعداد؛ ۳۷ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۹۳۰ نفر فعال، ۲۴ واحد غیرفعال و راکد و ۶ واحد نیمه فعال است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که کارخانه قند و الیاف شیروان از بزرگترین واحدهای صنعتی در خراسان بزرگ بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha