دانش آموز هرمزگانی رتبه اول گروه تجربی کنکور را کسب کرد

بندرعباس - ایرنا - «صبا معصوم نیا سماوش» از ناحیه ۲ بندرعباس برای نخستین بار در تاریخ کنکور سراسری با کسب رتبه یک علوم تجربی، نام استان هرمزگان را در آموزش کشور درخشان کرد.

به گزارش ایرنا، این دانش‌آموز مستعد و پرتلاش مدرسه دولتی (فرزانگان یک) از شهر بندرعباس موفق شد در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به یکی از برترین رتبه‌های کشور دست پیدا کند و این موفقیت بزرگ نه تنها باعث افتخار خانواده و مدرسه وی شده است، بلکه بار دیگر توانمندی‌های دانش‌آموزان هرمزگانی در عرصه آموزش کشور را به نمایش گذاشت.

دانش آموز هرمزگانی رتبه اول گروه تجربی کنکور را کسب کرد

معصوم نیا سماوش با تلاش‌های بی‌وقفه، همراه با راهنمایی‌های دبیران باتجره مدرسه (فرزانگان یک) ناحیه ۲ بندرعباس، توانست در بین هزاران داوطلب کنکور سراسری تجربی به این موفقیت ارزشمند نائل شود؛ این دستاورد چشمگیر، نشان‌دهنده کیفیت بالای آموزش و پرورش در استان هرمزگان و همچنین تلاش‌های دانش‌آموزان و کادر آموزشی در دستیابی به اهداف بزرگ آموزشی است.

این موفقیت، انگیزه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان این استان خواهد بود تا با پشتکار و امید، مسیر موفقیت‌های علمی را دنبال کنند و بتوانند در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی، افتخارات بیشتری برای استان هرمزگان و کشور به ارمغان آورد.

روزانه تا ۱۴ ساعت مطالعه می‌کردم

درپی کسب رتبه یک کشوری کنکور علوم تجربی توسط دانش آموز هرمزگانی که برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان هرمزگان رقم خورد، این دانش آموز افتخار آفرین رشته علوم تجربی در این راستا گفت: برای کسب این رتبه روزانه تا ۱۴ ساعت مطالعه می‌کردم.

معصوم نیا، دانش آموز افتخارآفرین مدرسه فرزانگان بندرعباس که نام هرمزگان را در آموزش کشور درخشان کرده است، اظهار کرد: موفقیتم در کسب این رتبه را مدیون زحمات معلمان و مدیران نظام آموزشی استان هستم اما تلاش و مطالعه زیاد، حمایت‌های پدر و مادرم و لطف خدا را به عنوان مهم‌ترین عوامل در کسب این افتخارآفرینی می‌دانم.

وی ابراز کرد: این خبر خوش را از کانال‌های تلگرامی متوجه شدم و واقعا حس خوبی دارم.

این خبر خوش را از کانال‌های تلگرامی متوجه شدم و واقعا حس خوبی دارمپدر صبا معصوم‌نیا نیز که از نیروهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در بندرعباس مشغول به کار است، گفت: اهل مازندرانیم و صبا سه سال پایانی تحصیلش را به واسطه شغلم که در نیروی دریایی ارتش مشغولم، در بندرعباس و استان هرمزگان گذرانده است.

وی با ابراز خوشحالی از موفقیت فرزندش در کنکور سراسری امسال بیان کرد: به‌واسطه شغلم در نیروی دریایی ارتش، در استان‌های مختلفی همچون خوزستان، مازندران و هرمزگان خدمت کرده‌ام و صبا نیز دوره اول و دوم ابتدایی را در استان خوزستان، سوم تا هشتم در مازندران و نهم تا دوازدهم را در استان هرمزگان تحصیل کرده است.

صبا معصوم نیا افتخاری بزرگ برای استان هرمزگان کسب کرد

دانش آموز هرمزگانی رتبه اول گروه تجربی کنکور را کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز ضمن تبریک به مناسبت کسب رتبه یک کشوری در کنکور تجربی توسط دانش‌آموز هرمزگانی گفت: صبا معصوم نیاز دانش آموز ساعی و توانمند هرمزگان با کسب این موفقیت افتخاری بزرگ را برای استان هرمزگان و بویژه جامعه آموزش و پرورش کسب کرد.

محمد قویدل اظهار کرد: این افتخار نشان از تلاش، پشتکار و اراده‌ی قوی شما و حمایت‌های بی‌دریغ خانواده محترمتان دارد.

وی ابراز کرد: بی شک این دستاورد ارزنده، الگویی برای سایر دانش‌آموزان عزیز استان خواهد بود و نقش موثری در پیشبرد اهداف آموزشی و علمی منطقه خواهد داشت؛ همچنین لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه مربیان، مدیران و کادر آموزشی مدرسه فرزانگان یک که در کسب این افتخار بزرگ سهیم بوده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

قویدل گفت: آرزومندم این مسیر درخشان همچنان برای شما ادامه داشته باشد و در تمامی مراحل زندگی، شاهد موفقیت‌های روزافزون شما باشیم.

فرزند عزیزم کسب رتبه اول کنکور تجربی افتخاری بزرگ و دستاوردی ارزشمند برای هرمزگان است

دانش آموز هرمزگانی رتبه اول گروه تجربی کنکور را کسب کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در پیامی این موفقیت بزرگ را تبریک گفت و اظهار کرد: صبا معصوم‌نیا، فرزند عزیزم کسب رتبه اول کنکور سراسری در رشته تجربی، افتخاری بزرگ و دستاوردی ارزشمند برای استان است که مایه مباهات همگان، به‌ویژه جامعه علمی و آموزشی استان هرمزگان می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در این پیام آورده است: این موفقیت مرهون تلاش‌ها و پشتکار شما، حمایت‌های خانواده محترم و تلاش‌های بی‌دریغ معلمان و مدیران دلسوز در مسیر تعلیم و تربیت است.

وی بیان کرد: امید است که در ادامه مسیر علمی و عملی خود نیز همچون گذشته سربلند و موفق باشید و به عنوان جوانی مومن و متعهد، آینده‌ای روشن برای میهن عزیزمان ایران رقم بزنید؛ همچنین از تمامی مسئولان، معلمان و مدیران نظام آموزشی استان که با تلاش و همت خود زمینه‌ساز چنین افتخاراتی می‌شوند، تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال برای شما آرزوی توفیقات روزافزون در تمام مراحل زندگی دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha