تا پایان سال ۴٠ بازار میوه و تره‌بار در تهران احداث می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افتتاح دو بازار جدید در منطقه ۲ و ۲۰ و همچنین بهسازی چهار بازار در مناطق ۲۱، ۱۵، و ۱۳ خبر داد و گفت: ۴۰ بازار جدید نیز تا پایان سال احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده روز شنبه در حاشیه افتتاح دو بازار جدید با بیان اینکه ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی تهران است، اظهار کرد: ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت و عدالت در خدمات رسانی به شهروندان هستیم.

وی افزود: روند افتتاح‌ بازارها ادامه دارد و سعی می‌کنیم هر ماه تعداد آنها را افزایش داده و خدمات را در محلات گسترش دهیم و همچنین در محلات فاقد بازار، بازار ایجاد کنیم.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه با افتتاح این دو بازار ۸۵۰ متر به سطح خدمات سازمان میادین افزایش می‌یابد، گفت: کاربری‌های مختلفی مثل فرنگی‌جات در این بازار وجود دارد.

به گفته وی، در چهار بازاری که بهسازی شدند مثل بنفشه در منطقه ۲۱ یک سالن اضافه کردیم و کاربری جدید به آن افزوده شد در بازار کیانشهر چهار غرفه با خدمات جدید ایجاد شد، در میدان تهرانسر، بهسازی اساسی از سال گذشته انجام شد که یک هزار و ۴۰۰ متر و همچنین میدان پیروزی ۲ هزار و ۵۰۰ متر بهسازی انجام و خدمات بیشتر و بهتری به آنها اضافه شد.

تا پایان سال ۴٠ بازار میوه و تره‌بار در تهران احداث می‌شود

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب اولویت اساسی ماست، ادامه داد: با افزایش کیفیت محصولات توسط نظارت و برنامه ریزی مستمر سعی داریم کیفیت موجود را حفظ و ارتقا دهیم همچنین سعی می‌کنیم تا در زمینه افزایش کمی بازارها نیز در تمامی محلات فاقد بازار، بازار جدید ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه دسترسی بهتر، فروش مجازی آغاز شده است، افزود: هر روز در سازمان میادین و فاوا در تلاش هستیم باگ‌ها را رفع و خدمات بهتری ارائه دهیم برای دو بازاری که امروز افتتاح شد، حدود ۸ میلیارد تومان و ۴ بازار که توسعه و بهسازی داشتند، حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: امیدوارم هر روز بتوانیم توفیقات بیشتری در خدمات رسانی به شهروندان داشته باشیم و سطح خدمات را افزایش دهیم.

وی از مدیریت مناطق ۲ و ۲۰ شهرداری تهران بابت همراهی و همکاری برای افزایش خدمات به شهروندان مناطق همچنین از تمام کسانی که در حفظ و نگهداشت بنای بازارها و همچنین توسعه خدمات کمک می‌کنند، تشکر کرد.

تا پایان سال ۴٠ بازار میوه و تره‌بار در تهران احداث می‌شود

مهدی بختیاری زاده مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران همچنین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان سال ۴٠ بازار در تهران احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه سطح توسعه خدمات را گسترش داده‌ایم، گفت: امروز ٢ بازار و ٢ میدان هم بهسازی شده است و پروژه بهسازی در تهرانسر و محله کیانشهر بوده است. سن بناها بالا بود و باید نوسازی صورت می‌گرفت.

وی در خصوص ساخت بازار به سبک ایرانی - اسلامی نیز اظهار کرد: در مناطق ١٧ و ۵ این کار در حال انجام است.

به گفته ی بختیاری زاده، ۵۴ درصد بازارهای ساخته شده در مناطق جنوبی است که ما به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز به صورت آنلاین با تاکید بر اینکه باگ‌هایی در این زمینه وجود داشت که در حال رفع هستیم، گفت: استقبال مردم خوب بوده است.

تا پایان سال ۴٠ بازار میوه و تره‌بار در تهران احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص بازار جدید گفت: بازار میوه و تره بار شهید گراوندی واقع در منطقه ۲ با ۵۰۰ متر عرصه و ۱۵۰ متر اعیان و بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در منطقه ۲۰ با ۲۰۰ متر عرصه و ۱۰۰ متر اعیان آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه سازمان، توسعه کمی و کیفی میادین و بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران است و با افتتاح این ۲ بازار حدود ۷۰۰متر مربع به عرصه و ۳۵۰ متر مربع نیز به اعیان بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می شود.

آیین افتتاح و بهره برداری از ۲ بازار میوه و تره‌بار بار شهرداری تهران در یکصد و چهلمین پویش امید و افتخار امروز شنبه دهم شهریور با حضور مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و سایر مسوولین و مدیران شهری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha