فراخوان پژوهشگاه زلزله‌شناسی برای پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری

تهران- ایرنا- پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ فراخوان داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، این پژوهشگاه طبق آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره دکتری، مطابق ابلاغیه‌های ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ و ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ وزارت عتف و با هدف جذب و هدایت استعدادهای درخشان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی مهندسی عمران- زلزله و ژئوفیزیک - زلزله‌شناسی و بر اساس سهمیه اختصاص یافته، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اقدام به پذیرش دانشجوی واجد شرایط برای مقطع دکتری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط این فراخوان که در وب سایت پژوهشگاه به نشانی https://www.iiees.ac.ir/ درج شده از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ اقدامات لازم را انجام دهند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی واجد شرایط برای بررسی و تائید صلاحیت‌های عمومی توسط پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام خواهد شد و قطعی شدن ثبت‌نام منوط به تائید سازمان مذکور خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha