۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85583772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح توسعه واحد تولید و مونتاژ لامپ کم مصرف در بانه افتتاح شد

سنندج-ایرنا- طرح توسعه واحد تولید و مونتاژ لامپ کم مصرف روز شنبه با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار کردستان و جمعی از مدیران شهرستانی در بانه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم افتتاح این واحد تولیدی اظهار کرد: با توسعه و جابه جایی این واحد تولید و مونتاژ لامپ کم مصرف، ضمن تثبیت اشتغال ۳۸۶ نفر، زمینه اشتغالزایی جدید برای ۱۴۰ نفر فراهم شده است.

بختیار خلیقی با بیان اینکه در این واحد تولیدی ۵۲۶ نفر مشغول به فعالیت می شوند، اضافه کرد: ظرفیت اسمی تولید این واحد ۱۴ میلیون عدد لامپ در سال و ۴۰۰ تن چسب برق است.

وی میزان سرمایه گذاری در این طرح را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خواند و گفت: این واحد تولیدی در راستای حمایت و رشد تولید ملی با مشارکت مردم و رونق بخشیدن به صنعت لوازم خانگی کشور ایجاد شده است.

شهرستان بانه دارای یک منطقه ویژه اقتصادی و یک شهرک صنعتی است که شهرک صنعتی آن ۲۰ هکتار مساحت دارد و از این میزان ۱۵ هکتار آن زمین صنعتی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن برخوردار است و ۸۹ قرارداد با سرمایه گذاران به مساحت ۱۴ هکتار در آن منعقد شده است.

۳۷ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی با سرمایه گذاری ۳۵۴۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و برای هزار و ۳۶۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

همچنین منطقه ویژه اقتصادی بانه دارای ۸۵ هکتار مساحت و فاز نخست آن دارای ۲۰ هکتار زمین صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha