۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85583775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«سوران» مهمان مخاطبان شبکه آی‌فیلم می‌شود

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبر: 85583775
«سوران» مهمان مخاطبان شبکه آی‌فیلم می‌شود

تهران- ایرنا- سریال «سوران» با روایتی از عشق و وفاداری به خاک وطن، از امشب- ۱۰ شهریورماه- روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش ایرنا، سریال «سوران» محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده از امشب- ۱۰ شهریورماه- پخش خود را از شبکه آی فیلم آغاز می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی که در ۱۸ قسمت تولید شده است، هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۴ بامداد و ۱۲ ظهر پخش می‌شود.

«سوران» که داستان زندگی امیر سعیدزاده ملقب به سعید سردشتی را در سال‌های ۵۷ تا ۵۹ روایت می‌کند، قصه عشق و وفاداری به خاک وطن است. این سریال با اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب، به نوعی اولین اثر درباره تحرکات حزب کومله در کردستان و ادای دین به جغرافیای مظلوم آن خطه است.

در خلاصه داستان «سوران» آمده است: «- همین الانم باورم نمیشه، همش میگم نکنه یه خوابِ شیرین باشه که هر لحظه ممکنه ازش بپرم…؟! - خواب نیست همه چی عین واقعیته. من و تو و بچه‌هامون…»

مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، مهران نعیمی، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «سوران» برای نخستین بار خردادماه ۱۴۰۲ به طور همزمان روی آنتن شبکه یک سیما و تماشا رفت و پس از آن از شبکه افق نیز پخش شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha