رژیم صهیونیستی ورودی‌های شهر و شهرک‌های الخلیل را تا اطلاع بعدی مسدود کرد

تهران - ایرنا - نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی انجام عملیات‌های ترکیبی ضد صهیونیستی در شمال الخلیل در کرانه باختری، ورودی‌های شهر و شهرک‌های الخلیل را مسدود کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا پایگاه خبری «فلسطین پُست» به نقل از منابع محلی افزود: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز با افزایش تدابیر امنیتی در جنوب کرانه باختری بیشتر ورودی های شهر و شهرک های الخلیل را مسدود کرد و حملات خود به این شهر به ویژه در منطقه وادی الهریه و جبل ابورمان را افزایش داد.

نظامیان ارتش رژیم اسرائیل همچنین دو جوان فلسطینی به نام های «امجد رائد ابو میاله» از منطقه خیابان «الشلاله القدیم» و «معتصم اسعد ابو عفیفه» از منطقه وادی الهریه را پس از تفتیش منازل آنها بازداشت کردند.

به گفته این منابع، ارتش رژیم صهیونیستی ورودی «راس الجوره» و «فرش الهوا» و ورودی جنوبی شهر الخلیل و شهرک های الظاهریه، السموع، دورا همچنین ورودی اردوگاه های الفوار، العروب و تعدادی از جاده فرعی را مسدود کرده است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین از بسته شدن تمامی ورودی ها و خروجی های شهر الخلیل و روستاهای آن و ممنوعیت تردد خودروهای فلسطینی و همچنین بسته شدن مسجد ابراهیمی تا اطلاع بعدی خبر داد.

در این پیوند، باشگاه اسیران فلسطینی از دستگیری ۲۲ جوان فلسطینی از مناطق مختلف کرانه باختری توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

منابع صهیونیستی بامداد شنبه از انجام ۲ عملیات ترکیبی ضد صهیونیستی در نزدیکی «غوش عتصیون» و شهرک صهیونیست نشین «کرمی تسور» در شمال الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha