۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85583882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توجه به رده‌های سنی پایه از اولویت های هیات کشتی خوزستان است

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: اولویت‌ این هیات ورزشی توجه به رده‌های پایه بوده و سعی می‌کنیم با برگزاری مسابقات مختلف، استعدادهای درخشان استان را شناسایی کنیم.

رمضان جمالپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یکی از اقدامات هیات کشتی استان در چند سال اخیر کشف استعدادهای نهفته بوده و در این راستا، استعدادیاب‌های خود را به مناطق مختلف استان اعزام کردیم.

وی افزود: از دیگر برنامه های ما برای بروز نخبگان و توسعه این رشته در سطح استان، برگزاری مسابقات استانی و شهرستانی به صورت هفتگی است تا جایی که در طول سال بیش از یکصد مسابقه در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: امروز ترکیب تیم‌های کشتی فرنگی استان متشکل از نفراتی است که از دل مسابقات استانی بیرون می‌آید و در رقابت های مختلف افتخار آفرینی می کنند.

وی بیان کرد: کشتی گیران استان در سال گذشته ۱۵۰ مدال داخلی و بین‌المللی کسب کردند، همچنین اکثر ترکیب تیم‌های ملی متعلق به کشتی‌گیران استان بود.

جمالپور ادامه داد: با توجه به درخشش کشتی گیران استان در میادین مختلف، آمادگی آن را داریم که میزبان مسابقات ملی در رده‌های سنی پایه باشیم.

وی افزود: کسب سه مدال خوشرنگ طلا، نقره و برنز بازی های المپیک پاریس توسط کشتی‌گیران خوزستانی نشان داد که کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار داشته و این مسیر را با قدرت طی می‌کند.

رییس هیات کشتی خوزستان در پایان گفت: یکی از برنامه‌های ما توجه به کشتی آزاد بوده و سعی می‌کنیم در این بخش هم استعدادیابی لازم را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی و امین میرزازاده سه کشتی گیر خوزستانی حاضر در پیکارهای المپیک ۲۰۲۴ موفق به کسب نشان طلا، نقره و برنز شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha