دانش آموز ارومیه‌ای حائز رتبه برتر کنکور تجربی تجلیل شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با تجلیل از نفر چهارم کنکور رشته تجربی که اهل شهر ارومیه است، گفت: شناسایی دانش‌آموزان مستعد علمی در سطح مدارس ضرورتی است که به صورت مستمر پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، علی مطهری روز شنبه در جلسه تجلیل از نفر برتر کنکور رشته علوم تجربی اظهار کرد: وجود نخبگان مایه افتخار بوده و بی‌شک استعدادها و نخبگان زیادی در آذربایجان‌غربی وجود دارد که شناسایی این استعدادهای برتر ضروری است.

وی ادامه داد: تلاش دانش‌آموز و برنامه‌ریزی مدون او به صورت متداول و تعامل مدرسه، معلم و خانواده از ارکان تاثیرگذار در پرورش دانش آموز موفق محسوب می‌شود تا در نهایت شاهد موفقیت او در درس و کنکور باشیم.

وی افزود: کسب رتبه‌های برتر کنکور گام اول و نقطه شروع حرکت در مسیر علم آموزی است اما اگر این استعداد برای خدمت به کشور به کارگیری شود، اثرگذاری چند برابری دارد.

دانش آموز ارومیه‌ای حائز برتر کنکور تجربی تجلیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: اتکا به نخبگان باعث حفظ استقلال علمی و سیاسی کشور است که خوشبختانه تاکنون با حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر علمی، شاهد تحقق این امر بوده ایم.

به گزارش ایرنا، «امیرمحمد درستی» اهل آذربایجان غربی که موفق به کسب رتبه چهارم کنکور در رشته علوم تجربی شده، صبح امروز توسط اداره کل آموزش و پرورش این استان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha