۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85583941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل مرد ایجرودی در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85583941
قاتل مرد ایجرودی در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: مرد ۴۸ ساله به ضرب چاقو در یک نزاع در روستای "ینکن میرزا الماسی" به قتل رسید و قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محمد معصومی راد روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی وصول خبر نزاع در روستای "ینکن میرزا الماسی" بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری را در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و او را با هماهنگی های لازم با مرجع قضایی طی عملیاتی منجسم دستگیر کردند.

سرهنگ معصومی راد با اشاره به انتقال قاتل ۲۶ ساله به پلیس آگاهی و اعتراف او به ارتکاب قتل، گفت: این شخص در بازجویی های اولیه، انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات قبلی و ایجاد مزاحمت های پی در پی مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از تشکیل پرونده مقدماتی در این خصوص خبر داد و یادآور شد: با بازسازی صحنه قتل متهم جهت ادامه فرایند دادرسی روانه زندان شد.

دستگیری ۶۱ معتاد در طرح عاصفات زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در پی اجرای طرح عاصفات ۶۱ معتاد متجاهر دستگیر و ۳۵ نفر از آنها به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سرهنگ داود مرسلی افزود: به منظور پیشگیری از جرائم و به منظور ارتقای امنیت عمومی در نقاط جرم خیز، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرح "عاصفات" در سطح شهرستان زنجان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ماموران در این طرح عملیاتی موفق شدند ۲۶ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و ۳۵ معتاد متجاهر را جمع آوری کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.



کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: با توقیف سه دستگاه سواری شوتی و ۲ دستگاه کامیون و اتوبوس، انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین بدری افزود: در اجرای طرح پنج روزه تشدید مقابله با کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در جاده های استان به سه دستگاه خودروی سواری شوتی، یک دستگاه خودرو کامیون و یک دستگاه اتوبوس مسافربری (ناوگان حمل و نقل عمومی) مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران با دستور ایست خودروهای مذکور را متوقف کردند که در بازرسی از آنها در مجموع تعداد ۴۴۰ دستگاه ماشین ریش تراش خارجی، ۲ هزار و ۷۸۶ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، ۱۹۲ عدد عطر، ۶ رول سمباده خارجی، هفت کیلوگرم نسکافه ،۱۲۰ قوطی آب میوه، ۲۱ کیلوگرم پاستیل، هفت هزار و ۵۰۰ عدد انواع کپسول گیاهی، یک هزار و ۵۶ قوطی نوشیدنی انرژی زا خارجی و ۳۷۸ کیلوگرم انواع بیسکویت خارجی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را در مجموع ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا پنج متهم دستگیر و به همراه پرونده های متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


کشف چهار دستگاه خودروی سرقتی در سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: طی عملیات ۲۴ ساعته ماموران انتظامی چهار دستگاه خودروی سرقتی کشف شد و چهار سارق در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه طرح ۲۴ ساعته " آرامش در شهر" را به اجرا گذاشتند.

وی اظهار داشت: از توفیقات اجرای این طرح در سطح شهرستان کشف تعداد چهار دستگاه خودروی سرقتی در چهار عملیات مجزا بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه تصریح کرد: ضمن تحویل خودروها به مالباختگان چهار نفر سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


زمین خواری ۲۰ میلیارد ریالی در طارم

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف زمین خواری به مساحت ۱۱۹ هزار و ۶۵۷ مترمربع در روستای "هندی کندی" شهرستان طارم به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محرمعلی قاسمی افزود: در پی گزارش زمین خواری و تصرف اراضی ملی در روستای "هندی کندی" مراتب رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی شهرستان طارم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند و بعد از احراز جرم دخل و تصرف غیرقانونی ۱۱۹ هزار و ۶۵۷ متر از اراضی منابع طبیعی، متصرف آن را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اعلام اینکه ارزش تقریبی زمین تصرف شده برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.

کشف کالای قاچاق از جاساز وانت نیسان

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف ۲۲۷ دستگاه لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال از جاساز یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق در محور خدابنده – بیجار در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با اشراف پیرامونی و مراقبت جاده ای نیسان حامل بار قاچاق شناسایی و با دستور ایست ماموران متوقف و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ غنیمتی تصریح کرد: ماموران بعد از بازرسی دقیق این خودرو متوجه جاساز آن واقع در محل سیلندر گاز شده و تعداد ۲۰ دستگاه لپ تاپ ،۳۰ دستگاه گوشی آیفون ۱۵ پرومکس، ۱۶۸ دستگاه تبلت سامسونگ چهار دستگاه ایرپاد و پنج دستگاه کیبورد به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده خودرو به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha