مسابقات تیم فوتبال شهید قندی یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود

یزد- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: مسابقات این تیم در رقابت‌های لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاههای کشور در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود.

" سعید علی نژادیان " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هیچ زمین دیگری برای لیگ دارای شرایط مناسب برای میزبانی نیست افزود: ارائه بازی‌های فنی و کسب نتایج خوب در گرو وجود زیرساخت لازم است و ورزشگاه شهید نصیری دارای شرایط برگزاری مسابقات است.

وی در خصوص شرایط تیم قندی برای حضور در لیگ امسال یادآور شد: طی روزهای گذشته با صلاحدید کادرفنی تمرینات خوبی در کنار برگزاری برخی مسابقات تدارکاتی دوستانه برگزار شد و همه امور برای حضوری قوی در لیگ دسته ۲ کشور است.

این مسئول در ارتباط با برنامه‌های آینده تیم برای حضور در لیگ بیان کرد: برگزاری اردوی مجدد در تهران و همچنین انجام چندین مسابقه با تیم‌های مختلف بر حسب ضرورت پیگیری که برنامه‌ها و نتایج متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

علی نژادیان اظهار کرد: زمان برگزاری لیگ دسته ۲ فوتبال کشور هنور دقیق مشخص نیست ولی ممکن است در نیمه اول مهرماه امسال زیرنظر فدراسیون انجام شود و هدف ما با همراهی و حمایت هواداران، راهیابی به لیگ دسته اول کشور است.

مسابقات تیم فوتبال شهید قندی یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود

هم‌اکنون تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان، شهید قندی یزد و سنگ آهن بافق، به ترتیب در لیگ‌های برتر، دسته دوم و سوم قهرمانی کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه بیش از ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha