۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85584033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر بوشهر ۱۰ هزار خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی ارائه کرد

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار خدمات پزشکی سرپایایی در درمانگاه هلال احمر این استان به زائرین اربعین حسینی در عراق ارائه شد.

به گزارش ایرنا، احسان ایزدپناه روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ۵۰ نفره متشکل از پزشک فوق تخصص، متخصص، عمومی، پرستار، ماما، فوریت‌های پزشکی، تکنسین دارو به همراه کادر پرسنلی و امدادی از ۲۱ مردادماه به کشور عراق اعزام شده بودند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان بوشهر با استقرار در منطقه "تعلیب" شهر کربلا اقدام به برپایی مرکز درمانی کرد که شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته پاسخگو مراجعین و بیماران بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: شش هزار و ۳۱۵ نفر از خدمات پزشکان تیم درمان هلال احمر استان بوشهر در حوزه درمانی بوده است.

ایزد پناه ادامه داد: در مدت برپایی این مرکز درمانی ۳۱ مورد نیازمند اقدامات بیمارستانی بوده که توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر استان بوشهر مستقر در شهر کربلا به بیمارستان‌های الحسین(ع) و امام علی(ع) اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم درمانی هلال احمر بوشهر هشتم شهریور ماه از عراق بازگشته است تصریح کرد: رسالت هلال احمر خدمت‌رسانی و ارائه خدمات به مردم است و خدا را شاکریم که نعمت خدمت به زائرین مراسم میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی را به این مجموعه عطا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha