۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85584042
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مرکز راهبری برای پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی تشکیل شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خواستار تشکیل مرکز راهبری در همدان با هدف هماهنگی و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی باید نقاط ضعف و آسیب های اجتماعی ریشه یابی شود.

به گزارش خبرگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در چهارمین شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی تقویت و مشخص شود که چرا بعد از گذشت چند سال انجام مصوبات توسط کمیسیون های این شورا پیگیری نمی‌شود.

وی ادامه داد: باید گزارش داده شود که بودجه های آسیب‌های اجتماعی از نظر کمیت و کیفیت، طی سالهای پیش در کجا هزینه شده است و چرا این بودجه ها در جاهای دیگر هزینه شده است؟

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مجموعه های مردمی و سمن های استان بیشتر از دستگاه های دولتی در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت دارند ادامه داد: باید مشخص شود چقدر هزینه به کدام سمن‌ داده شده و اعتبارات میلیاردی چند جوان استان را از آسیب های اجتماعی نجات داده است؟ آیا ما توانستیم جوانی را از آسیب های اجتماعی رهایی دهیم؟

آیت الله شعبانی موثقی افزود: با همکاری شهرداری و شورای شهر اردوگاه ها، باشگاه ها و فضاهای تربیتی رایگان برای جوانان و نوجوانان پیش بینی شود.

وی ادامه داد: براساس احادیث هر کسی که مسوولیتی را برعهده دارد باید دغدغه مردم به اندازه خانواده خودش برای وی مهم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله آقای حاجی بابایی نایب رییس مجلس برای حل مشکلات مردم همدان استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha