۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85584090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷۰ میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از پرداخت ۲ هزار و ۴۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۴۷۰ میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، مجید الهی راد روز شنبه اظهار کرد: این میزان تسهیلات شامل۱۳۶ فقره تسهیلات خودکفایی به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۱۰۷ فقره تسهیلات فرهنگی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و ۴۱۹ فقره تسهیلات مسکن به مبلغ ۱۵۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال است.

وی افزود: همچنین صندوق امداد ولایت استان در این مدت ۵۹ فقره وجوه هم افزایی به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال و ۴۷ فقره تسهیلات کمک به اعزام مددجویان به سفر اربعین به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www. sqev. ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند.

خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری، بیش از ۵۳ هزار خانوار و بیش از شامل ۱۰۶ هزار مددجو زیر پوشش خدمات نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha