۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷
کد خبر: 85584184
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واکنش نامجومطلق به برکناری نکونام؛‌ خنده‌دار است!

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷
کد خبر: 85584184
واکنش نامجومطلق به برکناری نکونام؛‌ خنده‌دار است!

تهران- ایرنا- ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال در خصوص بحث اخراج و برکناری سرمربی این تیم واکنش نشان داد و گفت: اتفاقاتی که این روزها می‌افتد، خنده‌دار است.

به گزارش ایرنا، مجید نامجو مطلق در جمع خبرنگاران و در واکنش به مسائل مطرح شده بعد از بازی استقلال و استقلال خوزستان که به باخت یک‌ بر صفر شاگردان نکونام منتهی شد، اظهار داشت: بعد از این بازی اتفاقاتی روی سکوها افتاد که خنده‌دار است و هواداران باید این را بدانند که تیم بعد از هفته چهارم یا پنجم، در شرایط بازی و لیگ قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این که بعد از هفته سوم و به خاطر یک شکست بخواهیم این حرف‌ها را مطرح کنیم درست نیست. تیم در دوران بدن‌سازی بوده و بازیکنان هم نیاز به شناخت و هماهنگی دارند و طبیعی است در این دوران نمی‌توان آنطور که می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

نامجومطلق تصریح کرد: یکی از مولفه‌های زیبا بودن فوتبال همین است که نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد. هواداران باید به این نکته توجه داشته باشند که تیم بازیکنان جدید گرفته و همه این مسائل نیاز به زمان و صبوری دارد. باید این فرصت را به کادر فنی و تیم داد تا خودشان را بهتر پیدا کنند و در هفته‌های آتی نتایج تیمی بهتر هم خواهد شد.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با ۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد. استقلال در هفته چهارم روز شنبه ۱۹ آبان باید به مصاف مس‌رفسنجان برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha