چراغِ «خاموش» مهرام در لیگ برتر بسکتبال؛ پرونده آن همه افتخار بسته می‌شود؟

تهران- ایرنا- مراحل آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در شرایطی دنبال می‌شود که همچنان خبری از مهرام نیست و حضور آنها در لیگ برتر، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، در شرایطی که چهارشنبه هفته گذشته آخرین فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اعلام شده بود، اما به دلیل تعطیلی‌های این مدت به نظر می‌رسد هنوز تیم‌ها فرصت دارند تا مراحل اداری خود را دنبال کنند تا آماده حضور در بالاترین سطح بسکتبال کشور شوند.

طبق برنامه قبلی فدراسیون بسکتبال و سازمان لیگ، ۵ مهرماه زمان آغاز لیگ برتر اعلام شده است و در چند وقت اخیر تیم‌های حاضر در این لیگ، ضمن جذب کادر فنی و بازیکنان خود مهیای حضور در این رقابت‌ها می‌شوند. بعد از اعلام آمادگی تیم‌های طبیعت، شهرداری گرگان، کاله، پالایش نفت آبادان، گلنور، مه‌گل، آورتا ساری، فولاد هرمزگان، ذوب‌آهن و آینده‌سازان، به نظر می‌رسد که مسئولان مس‌ کرمان هم برای حضور در این فصل به جمع‌بندی رسیده و قصد دارند به میدان بیایند اما نکته عجیب در این میان سکوت سوال‌برانگیز مسئولان مهرام است؛ سکوتی که حضور یا عدم حضور آنها را همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داده است!

کسانی که این رشته توپ‌وتوری را دنبال می‌کنند بدون شک افتخارات متعدد مهرام را به یاد دارند؛ تیمی که روزی در بسکتبال ایران و آسیا می‌درخشید، امروز حضورش در لیگ برتر به اما و اگر کشیده شده است.

متاسفانه پیگیری‌های خبرنگار ایرنا تا این لحظه با واکنش یا پاسخی مبنی بر حضور یا عدم حضور مهرام در لیگ برتر همراه نبوده و به طور رسمی نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد اما بر اساس شنیده‌ها باید لیگ برتر بسکتبال را بدون مهرام آغاز کرد و باید دید فدراسیون در این شرایط چه برنامه‌ای برای جایگزینی یا چیدمان تیم‌ها در این لیگ دارد.

نکته دیگر به تعطیلی‌های این مدت باز می‌گردد که باعث شده است برخی تیم‌ها برای اعلام حضور در لیگ برتر، درخواست تمدید یا به نوعی همکاری سازمان لیگ را داشته باشند که این موضوع بدون شک مدیریت خواهد شد اما همچنان باید عدم حضور مهرام در لیگ برتر واکاوی شود تا آن اتفاقات تلخی که در فوتبال افتاد، در بسکتبال تکرار نشود.

روزگاری نه چندان دور در فوتبال تیم‌های ریشه‌داری مانند راه‌آهن، بانک ملی، بانک تجارت،‌ کشاورز، پاس، آرارات و ... حضور داشتند اما امروز از آنها تنها نام و خاطراتی بر جای مانده است!

زمان نقل‌وانتقالات بسکتبال ایران تا ۲۰ شهریور اعلام شده و تیم‌ها همچنان فرصت دارند تا آن زمان، نسبت به جذب بازیکنان و کادر فنی خود اقدام کنند. شاید در روزهای آینده بازهم خبرهایی به گوش برسد که امیدواریم هرچه است به سود بسکتبال باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha