امیری: جوانمردی با تجربه‌اش طلا گرفت/ برنامه‌ریزی برای کسب ۲ مدال بود

پاریس- ایرنا- سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان معتقد است که نماینده کشورمان با تجربه‌اش توانست اولین مدال طلای کاروان ایران را در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ثبت کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حسین امیری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، پس از کسب اولین مدال طلای کاروان ایران توسط ساره جوانمردی اظهار داشت: مدال طلا به هرحال خوشحالی زیادی دارد. البته برنامه ما برای کسب ۲ مدال در این اسلحه بود و تصورمان این بود که طلا و نقره را با هم کسب کنیم اما نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه او با تجربه‌ای که داشت، از ابتدا تا انتهای مسابقه را اداره کرد و با فاصله‌ خیلی خوبی از همه رقبا مدال طلا را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در مورد دیسکالیفه شدن نسرین شاهی و عدم صعودش به فینال نیز عنوان کرد: بعد از دور مقدماتی که داوران سلاح او را چک کردند، یک مقدار سبک بود و به نظر من تنها مساله دخیل، رطوبت خیلی زیاد هوا بود و تاثیر گذاشت. ۲ روز قبل که وزن کرده بودیم، مشکل نداشت و متاسفانه امروز این اتفاق افتاد.

ساره جوانمردی امروز در فینال، رقابتی نزدیک و نفسگیر با آیسل اوزجان، نماینده ترکیه‌ داشت و در اغلب راندهای مسابقه حریف در صدر جدول بود اما در نهایت جوانمردی در راندهای پایانی از حریف خود پیشی گرفت و توانست با ۲۳۶.۸ امتیاز قهرمان شده و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha