۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85584356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس فوتبال: تاکنون اقدامی برای رفع مشکل ورزشگاه نوشهر صورت نگرفته است

نوشهر- ایرنا- کارشناس و پیشکسوت فوتبال استان مازندران گفت: کمتر از ۱۰ روز دیگر رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور آغاز خواهد شد و تاکنون برای رفع مشکل ورزشگاه نوشهر اقدامی صورت نگرفته است.

محمدرضا عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم شهرداری نوشهر تنها نماینده استان مازندران که در لیگ دسته یک حضور دارد و در زمان حاضر از داشتن زمین بازی محروم است و همین بلاتکلیفی بر نگرانی ها افزوده است.

وی اظهارکرد: در سفر حدود یک ماه قبل وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به نوشهر و بعد از بازدید از ورزشگاه این شهر طبق هماهنگی های انجام شده با شهردار ، مقرر شد که ورزشگاه نوشهر تا قبل از آغاز رقابت های لیگ دسته یک آماده بهره برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: در چنین وضعیتی و با توجه به نزدیک شدن دیدارها، به طور قطع این ورزشگاه به زمان رقابت ها آماده نخواهد شد این در حالی است رقابت های استانی ، تشکیل کلاس های مختلف آکادمی ، مدارس فوتبال و فعالیت های ورزشی دیگر نیز در آن برگزار می شود.

این کارشناس رشته ورزشی فوتبال مازندران یادآور شد: با این حساب "پازل"های فدراسیون فوتبال در حال جور شدن است زیرا همانگونه که در لیگ برتر تیم های مختلف به خاطر مورد تایید نبودن ورزشگاه ها ، در شهرهایی غیر از شهر خود میزبان هستند، تیم شهرداری نوشهر نیز باید دیدارهای خود را در شهرهای دیگر برگزار کند.

کارشناس فوتبال: تاکنون اقدامی برای رفع مشکل ورزشگاه نوشهر صورت نگرفت

عبدی با طرح سوال خطاب به مسوولان امر در استانی و کشوری گفت : آیا فکری برای تیم های حاضر در رقابت های ورزشی کرده اید که با چه مرارت و هزینه ای سهمیه برای رده های بالاتر می گیرند؟ آیا به خطرات رفت و برگشت تماشاگران به عنوان میزبان به شهرهای دیگر فکر کرده اید؟
وی بیان کرد : چرا شهرستان نوشهر با پیشینه درخشان از دهه ۴۰ تا نیمه دهه ۸۰ که در فوتبال استان مازندران و کشور صاحب نام بوده ، باید به چنین اوضاعی گرفتار شود که در فاصله کوتاهی مانده تا آغاز رقابت ها ، نمی داند در کدام شهر باید از میهمانان خود میزبانی کند همانگونه که هر هفته در رقابت های لیگ برتر شاهدیم.

وی افزود: متولی فوتبال کیست؟ متولی ورزش کیست؟ چه کسی باید به داد ورزش این شهرستان برسد؟ چرا کسی به فکر ورزش و جوانان نیست؟ مدیران فدراسیون فوتبال ، مدیران ورزش کشور نباید نسبت به این امر مهم بی تفاوت باشند باید برای برون رفت مشکلات ورزشگاه نوشهر تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد : از سال ۱۳۹۵ که ورزشگاه نوشهر به بهره برداری رسید، با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و حفظ چمن طبیعی، متاسفانه چمن مصنوعی جایگزین آن شد که هیچگونه رسیدگی در این هشت سال نشده است.
عبدی خاطرنشان کرد : طبق قابلیت چمن مصنوعی، هر از گاهی علاوه بر اضافه کردن ماده "گرانول" به چمن ، باید شانه خورده شود که هیچکدام از این عملیات مربوط انجام نشده است.
این کارشناس فوتبال مازندران گفت : ورزشگاه نوشهر ، علاوه بر اشکالات متعدد ، از اساسی ترین وضعیت موجود هم بی بهره است و با توجه به زمان اندک تا فرارسیدن آغاز رقابت‌های فوتبال لیگ یک، تیم شهرداری نوشهر به نظر می رسد تمامی دیدارهای خود را باید (چه میهمان و چه میزبان) در ورزشگاه های دیگر برگزار کند که این برای فوتبال صاحب نام نوشهر و مازندران جالب نیست.

برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) در فصل جدید اعلام شد.

هفته اول این مسابقات از ۱۹ شهریور ماه و هفته دوم در تاریخ ۲۷ شهریور و هفته سوم دوم ماه مهر آغاز می شود.

کارشناس فوتبال: تاکنون اقدامی برای رفع مشکل ورزشگاه نوشهر صورت نگرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha