۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۵۹
کد خبر: 85584442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار جیرفت: ترمیم و احداث سیل بندها تا پیش از فصل بارندگی انجام شود

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت گفت: تا پیش از شروع فصل بارش‌ها، لایروبی رودخانه‌ها و احداث و ترمیم سیل بندهای اطراف شهر و روستاهای جیرفت باید توسط متولیان امر تعیین تکلیف شود. 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت احمد بلندنظر روز شنبه بعد از بازدید از رودخانه‌ها و سیل بندهای منطقه با اشاره به تخریب بخشی از کناره بندی رودخانه ملنتی این شهر در اثر بارش های بهاری در سال جاری اظهار کرد: کناره بندی رودخانه «ملنتی» باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: امور آب منطقه ای و شهرداری جیرفت باید با همکاری یکدیگر نسبت به بهسازی و مصون سازی حاشیه رودخانه ملنتی اقدام کنند.

فرماندار جیرفت ادامه داد: گزارش جهاد کشاورزی در خصوص برآورد میزان خسارت طوفان به محصولات نخیلات، جمع بندی و صورتجلسه به استانداری برای پیگیری و جبران خسارت ارسال شده است.

ترمیم و احداث سیل بندها تا پیش از فصل بارندگی انجام شود

در بازدید میدانی فرماندار جیرفت و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از محل سیل بند(خرم) مقرر شد با تخصیص اعتبار از طریق ستاد بحران استان، این سیل بند توسط بسیج سازندگی استان بهسازی و ترمیم شود.

رییس ستاد مدیریت بحران جیرفت و هیات همراه سپس از محل سیل بند بالادست شهر جیرفت محدوده شهرک بهشتی موسوم به اراضی فرهنگیان نیز بازدید کردند و تصمیمات لازم در راستای ایجاد سیل بند کارشناسی شده گرفته شد.

ترمیم و احداث سیل بندها تا پیش از فصل بارندگی انجام شود

امروز حمید سالخورده مدیرکل مدیریت بحران استانداری، منظری توکلی مدیریت رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای استان، شهریاری رییس بسیج سازندگی استان، تلاطوف نماینده دادستان، ربانی شهردار جیرفت و تعدادی از مسوولان شهرستان از محل سیل بندها و مسیل ها و رودخانه های شهرستان بازدید میدانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha