۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85584454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها نماینده هندبال خراسان پشت در لیگ برتر مانده است

سبزوار- ایرنا - رییس هیات هندبال سبزوار گفت: تیم هندبال این شهرستان، که در فصل گذشته با نام «پیکان» و به عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر حضور داشت، در فصل جدید به علت نداشتن پشتیبان، پشت در لیگ مانده است.

امید یگانه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تیم فصل قبل در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ جای گرفته بود که اکنون حتی اعتبار پنج میلیارد ریالی ورودی لیگ برای نامنویسی در این رقابت ها را ندارد.

وی افزود:‌ مدیران "ایران خودرو" که فصل قبل این تیم را پشتیبانی می کردند،‌ گویا در سیاست‌های خود برای اسپانسری تیم‌های ورزشی تجدید نظر کرده و دیگر حاضر به پشتیبانی از این تیم نیستند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که تیم هندبال پیکان سبزوار در فصل گذشته، به عنوان ارزان‌ترین و جوان‌ترین تیم، کاری کارستان کرد و با کمترین هزینه‌ها، از آبروی هندبال خراسان و سبزوار در لیگ برتر دفاع کرد.

یگانه خاطرنشان کرد: البته مسوولان لیگ قول داده اند که تا مدتی سهمیه تیم سبزوار و نیز «پلیمر خرم‌آباد» را، که در واریز مبلغ نیم میلیاردی ورودی لیگ مشکل دارند، حفظ کنند و اکنون نیز جدول لیگ با ۲ جای خالی بسته شده و به محض واریز مبلغ یاد شده، ما هم در جمع تیم‌های حاضر در لیگ قرار خواهیم گرفت.

رییس هیات هندبال سبزوار گفت: ما تمام توان خود را برای یافتن پشتیبان مالی به کار گرفته ایم تا تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال ماندگار شود و البته در این مسیر حمایت مسوولان شهرستان و استان خراسان رضوی نیز ضروری است.

وی تاکید کرد: از حق نگذریم مدیران شهرستان سبزوار و نیز نمایندگان منطقه در مجلس شورای اسلامی دلسوزانه پیگیر ابقای تیم در لیگ برتر هستند، اما بدون حمایت مسوولان استان و تنها با حمایت مدیران شهرستان کاری از پیش نمی رود.

تیم هندبال سبزوار که در فصل گذشته با نام پیکان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور حضور داشت توانست با ۶ پیروزی، سه مساوی و ۱۳ شکست و در مجموع با کسب ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی، این لیگ را به پایان برساند.

شهرستان سبزوار از قطب های بدون رقیب هندبال در شمال‌شرق کشور است و اکنون بیش از ۴۰۰ دانش آموز این شهرستان در رده های پایه این رشته ورزشی فعالیت دارند.

این شهرستان اکنون پنج تیم هندبال مطرح در رده های خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و ساحلی در بخش مردان و نیز چهار تیم در بخش زنان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha