۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85584540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار ورود گردشگران در کردستان به ۱۰ میلیون نفر می‌رسد

سنندج-ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: تا پایان سال جاری آمار حضور گردشگران در استان به ۱۰ میلیون نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سقز، منصور مهرزاد روز یکشنبه در افتتاحیه هتل آپارتمان مروارید در شهر صاحب سقز، اظهار کرد: کردستان یکی از استان های هدف گردشگری است و در سال های اخیر در این زمینه رشد مطلوبی داشته است.

وی افزود: سال ۱۳۹۰ آمار گردشگران در استان ۵۰۰ هزار نفر بود و در ابتدای سال جاری این آمار به چهار میلیون رسید و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال به ۱۰ میلیون نفر افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان با بیان اینکه در بسیاری از فصول سال بیش از ۸۰ درصد اقامت در واحدهای اقامتی استان تکمیل می شود، ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار تخت در استان برای اقامت مسافران وجود دارد.

مهرزاد اضافه کرد: در این استان ظرفیت ایجاد ۶ هزار تخت اقامتی دیگر وجود دارد و امید می رود با ورود سرمایه گذاران شاهد ایجاد آن باشیم.

آمار ورود گردشگران در کردستان به ۱۰ میلیون نفر می‌رسد

هتل آپارتمان مروارید روز یکشنبه با حضور استاندار کردستان و هیات همراه افتتاح شد، عملیات اجرای این طرح در سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۵۰ مترمربع در شهر صاحب سقز آغاز شده است.

با احداث این هتل آپارتمان که ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha