۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبر: 85584551
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۳۵ دفتر خدمات گردشگری در لرستان فعالیت می کند

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبر: 85584551
۳۵ دفتر خدمات گردشگری در لرستان فعالیت می کند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۳۵ دفتر خدمات گردشگری باهدف ارایه خدمات به گردشگران در لرستان فعالیت می کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی لرستان، حجت اله عباسیان روز یکشنبه اظهار کرد: این تعداد دفاتر گردشگری در راستای ارائه خدمات گردشگری به مسافران و گردشگران در استان لرستان فعال هستند.

وی افزود: طی روزهای اخیر و در راستای توسعه گردشگری استان و افزایش اشتغال و تسهیل در صدور کسب و کارهای گردشگری، برای یکی از دفاتر زیارتی استان در شهرستان بروجرد، پروانه بهره برداری بند ب صادر شد که فعالیت خود را در حوزه گردشگری آغاز کند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: با صدور این مجوز در بروجرد؛ اکنون لرستان ۳۵ مجوز فعالیت دارد که هفت مجوز متعلق به شهرستان بروجرد است.

عباسیان با اشاره به دوره های آموزشی و نظارت دوره ای بر این دفاتر اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به گردشگران و مسافران، به صورت دوره ای بر عملکرد این دفاتر نظارت داشته و یا دوره های آموزشی و یا بازآموزی برای دفاتر یاد شده برگزار می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha