۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبر: 85584597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشق همدلی برای یک هزار و ۶۵۰ دانش‌آموز ساوه‌ای

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبر: 85584597
مشق همدلی برای یک هزار و ۶۵۰ دانش‌آموز ساوه‌ای

ساوه - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه گفت: پویش مشق همدلی برای برخورداری یک هزار و ۶۵۰ دانش‌آموز بی بضاعت ساوه‌ای در این شهرستان در حال جمع آوری کمک‌های مردمی است.

حسین ذبیحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پویش در آستانه بازگشایی مدارس با هدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد برگزار می شود.

عبادی گفت: در آستانه سال تحصیلی، بازار خرید در حال شلوغ شدن است و نیکوکاران می توانند با خرید نوشت افزارها یا اهدای هزینه نقدی می توانند در این پویش شرکت کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی ساوه یادآور شد: در این پویش برای هر دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش و دانش آموزان کم برخودار به ارزش سه میلیون ریال نوشت افزار تهیه می شود که سهم خیران یک میلیون ریال و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ۲ میلیون ریال است.

ذبیحی افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۹۸۸۶ و کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۸۶ مربع برای جمع آوری کمک‌های مردم و خیرین وجود دارد.

هم اکنون در شهرستان ساوه چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha