۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85584605
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح های نیمه تمام حوزه آبرسانی شهرستان چوار تکمیل می شود

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پیگیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه آبرسانی شهرستان چوار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محمدی روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های آبرسانی شهرستان چوار اظهار داشت: شهرستان چوار (شهر چوار و روستاهای تابعه آن) از جمله مناطق پر تنش آبی بودند که در سال گذشته، اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی انجام شد اما هنوز هم کاستی‌هایی وجود دارد و تلاش می‌شود با همدلی و هم افزایی بیشتر و به جهت تامین آب پایدار، برخی از پروژه‌های ناتمام این شهرستان تکمیل شود.

وی افزود: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان، در فاز نخست عملیات اجرایی آبرسانی به شهر چوار و روستاهای این شهرستان احداث ۱۲ باب مخزن ذخیره بتنی آب به حجم ۱۴ هزار متر مکعب، اجرای خط انتقال بطول ۵۳ هزار و ۵۰۰ متر و اجرای شبکه توزیع بطول ۲۷ هزار متر انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: همچنین در این بازه زمانی(۲ سال گذشته) تجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب واقع در تنگ حمام، تهیه و نصب سیستم تصفیه آب به روش گوگرد زدایی و مجهز به فیلتر شنی تحت فشار، نیرو رسانی به چاه‌های تنگ حمام بطول پنج کیلومتر و احداث هشت باب چاهک پمپاژ از محل اعتبارات آبرسانی با اعتبارات محرومیت زدایی جهاد آبرسانی در این شهرستان صورت گرفت.

محمدی بیان کرد: با توجه به رسالت شرکت آبفا در راستای توسعه خطوط آبرسانی و بهره مندی مشترکین از آب شرب سالم و پایدار و همچنین تقسیم عادلانه آب، تمامی مجموعه آبفای استان تامین آب پایدار برای اقصی نقاط استان بسیج شده است تا مردم استان در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان چوار در ۲۰ کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha