دارنده رتبه تک رقمی آزمون سراسری: ناامید نشوید، موفقیت در کنار شماست

یزد- ایرنا - دارنده رتبه هشتم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم انسانی گفت: در مسیر موفقیت خود در آزمون سراسری بر خدا توکل کردم و هرگز ناامید نشدم و شما هم در این مسیر هرگز ناامید نشوید و با برنامه‌ریزی پیش بروید زیرا موفقیت در کنار شماست.

"محمد مهدی اسلامی زارچی" روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان برای موفقیت خود و کسب رتبه برتر در آزمون سراسری باید برای درس خواندن خود برنامه داشته باشند و با برنامه حرکت کنند.

وی دعای پدر و مادر و برنامه ریزی، تلاش مستمر و پشتکار را رمز موفقیت در کسب رتبه خود اعلام کرد و گفت: البته کادر مدرسه اعم از مدیر ، معاونان و معلمان هم در موفقیت من نقشی موثر داشتند که از همه انها قدردانی می کنم.

اسلامی زارچی که دانش آموز دبیرستان نمونه ملک ثابت ناحیه یک یزد است اظهار کرد: ممارستی که در این مسیر داشتم باعث شد در کنار خستگی ها و ناامید شدن ها مسیر را ادامه دهم.

وی افزود: بطور میانگین روزانه ۱۰ ساعت برای کنکور سراسری درس می خواندم و برای رسیدن به هدفم تلاش می کردم و سعی می کردم از وقتی که دارم نهایت استفاده را بکنم.

این دانش آموز گفت: در برخی آزمون های آزمایشی و کلاسهای فوق برنامه ای که مدرسه برگزار می کرد شرکت می کردم و اصلا معلم خصوصی نداشتم .

اسلامی زارچی با بیان اینکه وقتی که نتایج آزمون اعلام شد خوشحال شدم که نتیجه تلاش هایم به ثمر نشست تصریح کرد: تصمیم دارم رشته حقوق دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده در موفقیت فرزندان گفت: پدر و مادرم در تمام موفقیت های من نقش ارزنده و قابل توجهی داشتند و برای موفقیت در این آزمون از سال یازدهم به صورت جدی شروع به مطالعه کردم.

استاندار یزد شب گذشته با حضور در منزل " محمد مهدی اسلامی زارچی " افتخارآفرینی این دانش آموز در آزمون سراسری را تبریک و از وی تجلیل کرد.

امسال "مهدی ابوطالبی" در گروه ریاضی فیزیک از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی یزد رتبه پنجم و "محمدمهدی اسلامی زارچی" در گروه علوم انسانی از دبیرستان نمونه ملک ثابت یزد رتبه هشتم را کسب کردند.

دانش آموزان یزدی تا سال گذشته و برای سی امین سال پیاپی رتبه نخست آزمون سراسری را از آن خود کرده بودند.

در سال تحصیلی گذشته، حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان یزد به تحصیل مشغول بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha