برتری بعثت کرمانشاه در سومین دیدار تدارکاتی مقابل شناورسازی قشم

کرمانشاه - ایرنا - تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که در اردوی تدارکاتی تهران به سر می‌برد در سومین و آخرین بازی پیش فصل خود مقابل تیم دسته دومی شناورسازی قشم به یک پیروزی دلچسب رسید.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی باشگاه بعثت، این تیم که خود را برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول کشور آماده می‌کند عصر روز گذشته در سومین دیدار دوستانه خود، در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف تیم شناورسازی قشم رفت.

در این دیدار دوستانه شاگردان علی‌نظر محمدی موفق شدند این تیم دسته اولی را با سه گل امین اسدی و عارف سیفی (۲ گل) شکست داده و با روحیه ای خوب خود را آماده اولین بازی در لیگ دسته اول در شیراز و در مقابل شهر راز این شهر کند.

بازیکنان بعثت در ۲ دیدار قبلی نیز تیم نیروی زمینی تهران را با حساب سه بر یک و مس کرمان را نیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده‌ بودند.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال تیم بعثت کرمانشاه در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ۱۹ شهریورماه میهمان تیم شهرراز شیراز خواهد بود و ۲۷ شهریورماه نیز در هفته دوم میزبان تیم نفت گاز گچساران خواهد بود.

تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.

مدیریت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در راستای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان، علاوه بر تغییرات گسترده ای که در کادر فنی و مدیریتی این باشگاه زده است بیش از ۱۰ بازیکن جدید را نیز به بدنه این تیم اضافه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha