بنی گانتس: روز دردناک دیگری را شروع کردیم/ زمان تغییر کابینه شکست خورده فرا رسیده است

تهران-ایرنا- یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با اشاره به کشته شدن ۶ اسیر این رژیم در نوار غزه گفت: روز سخت و درناک دیگری را آغاز کردیم، از همه می خواهم که برای برگزاری اعتراضات علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» به خیابان ها بیایند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «بنی گانتس» عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر پیشین جنگ این رژیم درباره کشته شدن ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه اظهار کرد: با کشته شدن این اسرا وارد روز دردناک دیگری شدیم، دوست دارم به همراه تمام مردم اسرائیل (صهیونیست‌ها) خانواده های اسرا را در آغوش بگیرم؛ خانواده هایی که این اخبار را شنیدند.

وی تاکید کرد: نتانیاهو ترس و تردید دارد و به خاطر منافع سیاسی، به جای اقدام، با زمان بازی می‌کند و بهای این بازی، جان انسان‌ها است.

این مقام ارشد صهیونیست افزود: اسرا کشته شدند، ساکنان شمال(سرزمین های اشغالی هم مرز لبنان) تبعید شدند و اسرائیل درحال فروپاشی است.

بنی گانتس خطاب به صهیونیست ها گفت: به خیابان ها بیایید، زیرا زمان تغییر این کابینه شکست خورده فرا رسیده است.

«ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز در پی کشته شدن ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه، خواهان اعتراضات و نافرمانی مدنی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که اجساد ۶ اسیر صهیونیست که در عملیات «طوفان الاقصی» اسیر شده بودند، در نوار غزه پیدا شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هویت ۴ نفر از این ۶ اسیر صهیونیست، مشخص شده است.

در همین حال، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این ۶ اسیر به دست نیروهای حماس کشته شده‌اند و تحقیقات درمورد جزئیات این مساله ادامه دارد.

وی گفت که اجساد این ۶ اسیر در تونلی در رفح واقع در نوار غزه پیدا شده است و این اسرا هفتم اکتبر ۲۰۲۳ اسیر شده بودند.

کاخ سفید نیز اعلام کرد که یکی از این ۶ اسیر، آمریکایی است.

مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شد و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت.

تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شدند. با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندروی رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه جان خود را از دست دادند.

پیشتر خانواده‌های اسیران صهیونیست اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیرشان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha