معاون استاندار زنجان بر ارائه خدمات با کیفیت به جامعه ایثارگری تاکید کرد

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه ایثارگری، گفت: خدمات ارائه شده بنیاد شهید به گروه هدف باید به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی شهامی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خادمان سلامت ایثارگران استان زنجان، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهدا مظهر قدرت ایران هستند و فرمایش ایشان به این معنی است که قدرت جمهوری اسلامی از شهدا ناشی شده که بسیار مهم و ارزشمند است.

این مسوول با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی سطح ارائه خدمات به جامعه ایثارگری استان، گفت: هرچقدر در این خصوص بیشتر تلاش کنیم تاثیر مستقیمی بر روی قدرت کشور و ثبات آن در جامعه خواهیم داشت.

وی همچنین به روند رو به رشد ارائه خدمات به جامعه ایثارگری استان اشاره کرد و یادآور شد: پیش از این، یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه ایثارگری که در دیدار با این عزیزان، مطرح می شد مشکلات درمانی بود که هم اکنون وضعیت آن با تلاش مسئولان حوزه سلامت، بهتر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه بنیاد شهید استان زنجان ۵۶ هزار نفر را تحت پوشش دارد، گفت: این دستگاه با مشارکت بیمه دی در تلاش است خدمات حوزه سلامت را در راستای تکریم جامعه ایثارگری روزبه‌روز بهتر کند.

عباس برزگر، با اشاره به راه‌اندازی پیک تحویل دارو به جامعه ایثارگری در منزل به منظور تکریم گروه هدف، گفت: با توجه به کهولت سن والدین معزز شهدا و جانبازان سرافراز تلاش می‌شود خدمات پاراکلینیکی از قبیل تزریقات و انجام آزمایش‌ها نیز در منزل این عزیزان انجام شود تا علاوه بر افزایش سرعت خدمات، میزان رضایت‌مندی آنها را بالا ببریم.

وی، ایجاد مراکز نگهداری جامعه ایثارگری با کهولت سن و شرایط خاص را یکی از نیازهای ضروری و مهم این عزیزان عنوان کرد و گفت: باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی امکانات و خدمات خود را متناسب با نیاز این عزیزان به‌روز کنیم.

برزگر ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان پایش سلامت جامعه ایثارگری، تاکید کرد: پایش‌های سلامت رفته رفته باید به صورت تخصصی‌تر شود تا آثار و نتایج آن بهتر و نتیجه بخش‌تر شود که امیدواریم با کمک خادمان سلامت جامعه ایثارگری به اهداف والایی که در این زمینه داریم برسیم.

همچنین در این مراسم تعدادی از پزشکان و خادمان حوزه سلامت جامعه ایثارگری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس از پزشکان پایش سلامت جامعه ایثارگری استان زنجان تجلیل شد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha