۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85584702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۷ تیم پلیس ایمنی جاده‌های خراسان‌شمالی را رصد می کنند

بجنورد- ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۵۷ تیم پلیس، جاده های این استان را برای ایمنی تردد در روزهای پایانی ماه صفر رصد می کنند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نیروهای پلیس راه خراسان شمالی اکنون در آماده باش هستند و محدودیت های ترافیکی از امروز (یکشنبه) تا روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه در تمامی محورها اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد انواع کامیون و ماشین های سنگین در محورهای اصلی استان از فاروج تا جنگل گلستان و بالعکس تا ۱۴ شهریورماه از ساعت هفت صبح تا ۲۲ ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به تردد کاوران های پیاده به سمت مشهد مقدس به زائران توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی و تصادفات در ساعات پایانی روز از لباس شبرنگ استفاده کنند.

۳۸ درصد حوادث ترافیکی مربوط به واژگونی

سرهنگ اسپیدکار گفت: از رانندگان انتظار می رود با توجه به تعطیلی های پیش رو و افزایش ترددها، با دقت و حوصله کافی رانندگی کنند، هر ۲ ساعت یکبار جای مطمئن ایست و استراحت کنند.

وی بیان کرد: واژگونی ۳۸ درصد حوادث ترافیکی استان را تشکیل می دهد بنابراین به رانندگان توصیه می شود هنگام خستگی از رانندگی بپرهیزند.

سرهنگ اسپیدکار خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند هنگام رانندگی از موبایل و داروهای خواب آور استفاده نکنند، همچنین در جاده ها از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

این استان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha