۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85584709
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کام مرزنشینان مراوه‌تپه با افتتاح ۵۹۶ پروژه شیرین شد

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مراوه‌تپه با اشاره به بهره‌برداری از ۵۹۶ پروژه و طرح «عمرانی، تولیدی، خدماتی و اقتصادی و اشتغالزا» در این شهرستان مرزی به‌مناسبت بزرگداشت هفته دولت بیان کرد: اعتبار و سرمایه‌گذاری انجام شده برای این تعداد پروژه‌ در مجموع سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال بوده است.

امان محمد باشقره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح ۱۴۸ واحد مسکونی، اجرای آسفالت معابر ۳۸ روستا، روکش آسفالت راه روستاهای «چایلی، یکه‌توت، یکه‌تیه، ترناولی، فرق سر بالا، آق تقه و قرناوه»، احداث یک دهنه پُل، گازرسانی به روستاهای «مردم دره ، عطا جان قربانی و آقلر» درمانگاه خدمات جامع سلامت روستای «عرب قاری حاجی» گاوداری صنعتی شیری، احداث بلوار و میدان شهید جمهور شهر مراوه‌تپه از مهمترین پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی قابل بهره‌برداری هفته دولت امسال در این شهرستان بود.

وی بابیان اینکه آیین بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها طی هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) در مراوه‌تپه باحضور مدیران محلی و مردم برگزار شد، اضافه کرد: قرار است آیین افتتاح متمرکز تمامی پروژه‌ها نیز طی هفته آینده باحضور استاندار گلستان و مدیران کل استان برگزار شود.

باشقره ادامه داد: علاوه بر پروژه‌ها و طرح‌های افتتاحی هفته دولت در مراوه‌تپه، عملیات اجرایی ۲۰ پروژه عمرانی و ۲ طرح اقتصادی دیگر هم با مجموع اعتبار پیش بینی شده هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان مرزی آغاز شد.

فرماندار مراوه‌تپه همچنین گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی ۸۴ واحد مسکن روستایی با اعتبار پیش بینی شده هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال و مدرسه شبانه‌روزی «گلیداغ» با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای ۵۵۴ نفر از جوانان و افراد جوای کار در این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شد.

شهرستان مراوه تپه حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستا در گستره سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha