۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85584719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خواب و خیال‌های تل آویو برای تثبیت اشغالگری در غزه

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی همچنان خواب و خیال هایی را برای غزه در سر می‌پروراند و در این راستا محافل امنیتی این رژیم از تعیین افسر عالی رتبه این رژیم برای اداره امور این منطقه خبر دادند.

به گزارش امروز یکشنبه ایرنا به نقل از العهد، «یواف زیتون» تحلیلگر امور نظامی یدیعوت آحارنوت از تعیین افسری با درجه سرتیپ برای اداره امور مربوط به کمک های بشردوستانه در غزه و هماهنگی امور ساکنان غزه برای اولین بار، خبر داد که این در راستای تثبیت اشغالگری رژیم صهیونیستی در غزه است.

زیتون اعلام کرد که برای اولین بار است که افسر عالی رتبه با درجه سرتیپ مسئول رسیدگی به کمک های بشردوستانه فلسطینی هایی می شود که حدود یازده ما است که تحت اشغال این رژیم به سر می‌برند.

این تحلیلگر صهیونیست گفت که شرح وظایف دقیق «العاد گورین» افسر اسرائیلی مربوطه مشخص نیست.

مسئول صهیونیستی بارز به یدیعوت آحارنوت گفت: هر آنکه تصور می‌کند که سیطره و دخالت اسرائیل در غزه با گسترش دامنه درگیری با بدون آن و با توافق اسیران یا بدون آن، به زودی پایان می‌یابد سخت در اشتباه است.

این مسئول صهیونیست افزود: غزه بسیار بیشتر از برهه کنونی ما را در سالهای آتی مشغول خود خواهد کرد. ماموریت تداوم توان جنگی نیروها برای تحقق اهداف جنگ در وهله اول و کاهش انتقادهای بین المللی علیه ما در وهله بعدی خواهد بود.

این درحالی است که چندی قبل، «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به نیات شوم و خواب و خیال‌های خود برای غزه گفت: باید ساکنان غزه را به مهاجرت داوطلبانه تشویق کرد. اگر این کار را نکنیم خود را به وهم و خیال زده‌ایم.

تحرکات رژیم صهیونیستی در غزه در حالی است که رزمندگان مقاومت فلسطین روزانه ضربات سختی به اشغالگران وارد می کنند و شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha