۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85584766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش‌های کاربردی بازار کار در دانشگاه آیت الله بروجردی ارائه می‌شود

بروجرد - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی این دانشگاه آموزش‌های مهارتی و مورد نیاز و کاربردی بازار کار را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

میثم خزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه آیت الله بروجردی اظهار کرد: راه اندازی این مرکز در راستای ارتقای مهارت دانشجویان است، که به ما اجازه داده شده در سرفصل هایی مهارت های کاربردی را به دانشجویان آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان و سایر افراد می‌توانند با هزینه مناسبی در این دوره‌ها شرکت کنند، افزود: آموزش بخشی از دغدغه دانشگاه است و با توجه به ضعف مهارتی که در دانشجویان وجود دارد، آموزش های لازم بازار ارائه می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی یادآور شد: در یک سال گذشته حدود یک هزار نفر از آموزش های این مرکز بهره مند شدند.

خزایی با اشاره به چالش موضوع انتخاب رشته به عنوان دغدغه خانواده ها اضافه کرد: مرکز مشاوره‌های تخصصی دانشگاه آیت الله بروجردی برای نخستین بار در سال ۱۴۰۳ پذیرای داوطلبان کنکور جهت مشاوره انتخاب رشته و تعیین مسیر شغلی آنها است.

وی افزود: در مرکز مشاوره دانشگاه با بهره‌گیری از برترین مشاوران زیر نظر اعضای هیات علمی و استادان مجرب، داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته آگاهانه تری داشته باشند تا دچار چالش های انصراف یا تغییر رشته نشوند.

معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی با اشاره به برگزاری طرح "روزی با دانشگاه روز باز دانشگاه " گفت: این طرح با هدف آشنایی با دانشگاه در ۲ روز گذشته در دانشگاه آیت الله بروجردی برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha