۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85584796
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات الخلیل سیلی محکمی به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بود

تهران- ایرنا- کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که عملیات مبارزان فلسطینی در الخلیل، سیلی محکم دیگری به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته های مقاومت فلسطین، این جنبش در بیانیه ای افزود: عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در «ترقومیا» پاسخ طبیعی به جنایت های اشغالگران درکرانه باختری و نسل کشی ساکنان نوار غزه و تاکیدی بر قدرت، کارآمدی، نوآوری و پایداری اسطوره ای مقاومت است.

کمیته های مقاومت فلسطین اضافه کرد: این عملیات، پیامی روشن به دشمن بود که بداند مقاومت استوار، ریشه دار و رو به افزایش است و تلاش های دشمن برای نابود و ریشه کن کردن آن به جایی نخواهد رسید.

در این بیانیه آمده است که عملیات الخلیل در حالی انجام شد که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در اوج آمادگی و آماده باش و سران این رژیم در توهم نابودی مقاومت به سر می برند و به دنبال یک پیروزی صوری هستند.

کمیته های مقاومت فلسطین افزود: انجام این عملیات در چنین شرایطی، سیلی محکمی به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و پیامی به سران این رژیم بود که بدانند که در سرزمین فلسطین روی امنیت و آرامش را نخواهند و با مقاومت روزافزون و ضربات دردناکتری روبرو خواهند شد.

این جنبش فلسطینی از همه مبارزان در سراسر خاک فلسطین خواست، مقابله و درگیری با نظامیان و شهرک نشین های اشغالگر را گسترش دهند و ابهت دشمن را درهم شکسته و توطئه های آن را به شکست بکشانند.

به گزارش ایرنا، منابع خبری صبح روز یکشنبه از عملیات ضدصهیونیستی در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری و هلاکت و زخمی شدن چند صهیونیست خبر دادند.

در این عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی یک ایست بازرسی در «ترقومیا» در شهر الخلیل، به سمت یک اتوبوس تیراندازی شد.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این حادثه ۳ نفر از نظامیان این رژیم کشته شدند.

منابع خبری می گویند که مجریان، پس از انجام عملیات، منطقه را ترک کرده‌اند.

روز شنبه نیز مبارزان مقاومت در دو شهرک صهیونیست‌نشین «غوش عتصیون» و «کرمی تسور» عملیات ضدصهیونیستی انجام دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که میان مجریان عملیات ترکیبی غوش عتصیون و کرمی تسور واقع در الخلیل در کرانه باختری هماهنگی وجود داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha