تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در یازدهم شهریور به تدوین و به‌روزرسانی فهرست دارویی،هوشمندسازی مرزها با فناوری روز،تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه،اعزام ۸۷۰ زائر اربعین ازطریق شناورهای دریایی به بندر بصره،ضرورت تخصیص ۷۰درصدی ارز کالاهای سلامت‌محور،فراخوان مشمولان اعزامی،کشف ۷۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر و دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت ۵ همت یارانه دارو پرداخته است.

در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

ظرفیت زنان را در کارآفرینی و کسب و کار خانگی افزایش می‌دهیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت استفاده از ظرفیت کسب و کار خانگی تاکید کرد و گفت: توسعه فردی، توسعه مهارت‌های کسب و کار و استفاده از مهارت فناوری سه منظر مهم در این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

زهرا بهروز آذر در جریان بازدید از مرکز کارآفرینی کوثر منطقه ۱۷ شهرداری تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش‌هایی که در این دولت به آن توجه می شود موضوع زنان سرپرست خانوار است.

وی افزود: زنان ظرفیت های زیادی دارند و به دلیل شرایط زندگی در موقعیتی هستند که بیشتر از قبل به توجه و شنیدن شدن نیاز دارند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افزایش حقوق و رفع تبعیض در پرداخت رفاهیات مهمترین خواسته بازنشستگان است

 کارشناس حوزه رفاه و تامین اجتماعی گفت: اکنون با توجه به مشکلات معیشتی، افزایش حقوق و رفع تبعیض در پرداخت رفاهیات کارکنان دستگاه‌های مختلف مهمترین خواسته بازنشستگان است.

 رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی شب گذشته خود با مردم با بیان اینکه می‌توانم هر ماه یک بار با شما صحبت کنم و مشکلی ندارم، گفت: آمادگی داریم که حرف مردم را بگوییم و حرف آنها را بشنویم. شاخص دولت ما، رضایت مردم است.

پزشکیان در بخشی از سخنانش با بیان اینکه گندم‌کاران، پرستاران، معلمان و بازنشستگان مشکل دارند، افزود: ناترازی‌هایی در برق و انرژی و محیط زیست هم داریم و این موضوع کاملا روشن است و نیاز به شرح دادن من ندارد.

اکبر شیرمحمدی در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم و توجه و اهتمام وی بر حل مشکلات مردم و به ویژه بازشستگان افزود: مهمترین در خواست بازنشستگان از دولت چهاردهم افزایش حقوق است، حقوقی که متناسب با مخارج زندگی و معیشت آنها و جوابگوی نیاز آنها در سالمندی باشد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مرزها با امکانات و فناوری روز هوشمندسازی شود

فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر استفاده بهینه از ابزار و امکانات سازمانی در مرزها، گفت: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری های نو در دنیا، مرزبانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید در این سمت و سو حرکت کند و مرزها را با امکانات و فناوری روز هوشمندسازی کنیم و از این طریق مرزها را رصد و پایش کنیم.

سردار احمدعلی گودرزی در جلسه شور عمومی فرماندهی مرزبانی فراجا اظهار داشت: مرزبانان به‌عنوان چشمان بینای نظام در نقطه صفر مرزی زوار را بدرقه کردند و اولین کسانی بودند که بعد از سفر معنوی از آنها استقبال کردند که جا دارد بابت تلاش همرزمان و موفقیت مرزبانی فراجا در راهپیمای بزرگ اربعین از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری مطلوب مرزبانی عراق برای تسهیل تردد زائران و ارتقای ضریب امنیتی در مرزهای مشترک با عراق، افزود: گشت‌های همزمان میان مرزبانان دو کشور در ایام اربعین افزایش یافت و به لطف خداوند متعال مورد ضد امنیتی در مرزها مشاهده نشد که این موضوع نشان از اشراف اطلاعاتی و عزم مرزبانان در ارتقای امنیت پایدار در مناطق مرزی دو کشور بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

توزیع شیر رایگان مدارس در آغاز مهرماه در انتظار تامین بودجه

هرچند که مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای توزیع شیر رایگان در سال تحصیلی پیش رو (۱۴۰۴-۱۴۰۳) اعلام آمادگی کرده‌اند اما اکنون اجرای این طرح به تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه بستگی دارد.

طرح توزیع شیر رایگان در مدارس کشور به سال ۷۹ برمی‌گردد که براساس این طرح، ۷۰ نوبت شیر در طول سال تحصیلی در میان دانش‌آموزان توزیع می‌شد و اجرای کامل آن از سال ۸۴ در همه مدارس کشور آغاز شد اما به مرور از میزان توزیع شیر در مدارس کاسته شد و در نهایت در سال ۹۶ به دلیل کمبود منابع اعتباری، این طرح متوقف شد.

سال گذشته هم خبر توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی از آغاز سال تحصیلی شنیده شد و در این راستا وزارت آموزش و پرورش خود را برای توزیع شیر رایگان در مدارس آماده کرد اما آمادگی نداشتن شرکت‌های لبنی برای تهیه شیر دانش‌آموزی انجام این موضوع را به تاخیر انداخت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

آغاز اجرای طرح جامع توسعه تجاری‌سازی دارایی‌های فکری

معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری از آغاز اجرای طرح جامع توسعه تجاری‌سازی دارایی‌های فکری در ایران خبر داد و گفت: هدف نهایی این طرح، توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ایجاد ثروت از دانش و فناوری است.

سید علی کاظمی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی طرح توسعه تجاری‌سازی دارایی‌های فکری، افزود: در عصر حاضر نوآوری‌ها به آرزوهای بشر جامه‌ عمل ‌پوشانده و همین امر باعث شده است که سنجش نوآوری و خلاقیت به یکی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی کشورها تبدیل شود. در این راستا، معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری با هدف ارتقای سرمایه‌های فکری ملیی و افزایش نقش فعالانه‌ ایران در عرصه‌ بین‌المللی، اجرای طرحی نوین را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این طرح صرفاً به ارائه تعاریف پایه‌ای از مالکیت فکری نمی‌پردازد بلکه بر آموزش فرایندهای خلاقانه‌ تجاری‌سازی همچنین حکمرانی مبتنی بر دانش تمرکز دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

اعزام امن ۸۷۰ زائر اربعین از طریق شناورهای دریایی به بندر بصره

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به خدمات یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی به زائران اربعین، گفت: شناورهای دریایی برای نخستین بار ۸۷۰ زائر را از بندر خرمشهر در امنیت کامل به بندر بصره در دو مسیر رفت و برگشت منتقل کردند.

سردار رضا بنی اسدی فر امنیت‌آفرینی در خطوط هوایی، ریلی و دریایی و پیشگیری از سرقت را ۲ ماموریت اصلی این فرماندهی در اربعین حسینی (ع) برشمرد و افزود: حدود ۳ هزار و ۸۹۸ نفر از کارکنان پلیس فرودگاه، راه آهن و یگان حفاظت سازمان بنادر و دریا نوردی در آماده باش ۱۰۰ درصدی وظیفه حفظ امنیت خطوط هوایی، ریلی و دریایی را در مأموریت اربعین به عهده داشتند.

وی ادامه داد: ستاد این فرماندهی با تشکیل قرارگاه ‌قدر ‌و ‌برگزاری۱۲ جلسه پیرامون تأمین نظم و امنیت مراسم اربعین‌حسینی (ع) ‌همچنین ‌تعیین‌ و ‌راه‌اندازی کمیته‌های ‌نظارت ‌و ‌بازرسی، ‌منابع‌ انسانی، آموزش، ‌فنی‌وپشتیبانی، ‌کمیته‌اجتماعی و اطلاع‌رسانی و ‌فرماندهان ‌تاکتیکی خطوط هوای و ‌ریلی ‌فرودگاه‌ها و ‌راه‌آهن‌ کشور و تبیین ‌شرح‌ وظایف ‌آنها، توانست آمادگی ‌و ‌توان ‌عملیاتی یگان‌های دارای مأموریت ‌اربعین‌ حسینی ‌را با ‌به‌روزرسانی ‌طرح‌های ‌دفاعی ‌و امنیتی ارتقا بخشد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

ضرورت تخصیص ۷۰ درصدی ارز کالاهای سلامت‌محور تا پایان شهریور

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو بر ضرورت تخصیص ۷۰ درصدی ارز کالاهای سلامت‌محور تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه فرآیندهای اجرایی مربوط به ثبت و سفارش، حواله بانکی و ورود کالا به گمرک و ترخیص آن زمان‌بر است، باید تا پایان سال موجودی اقلام مرتبط در کشور فراهم باشد تا مشکلی در امورات جاری درمانی و بهداشتی پیش نیاید.

فرشته میرزازاده درخصوص پرداخت اسنادی که بیمه‌ها به مراکز درمانی یا داروخانه‌ها بدهکار هستند ابراز امیدواری کرد که با مساعدت‌ سازمان برنامه و نگاه ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت به بهداشت و درمان و حل مشکلات مردم در این زمینه، این موضوع هم حل شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان و کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی تریاک و حشیش توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: برای مقابله با این باند قاچاق مواد مخدر، مرزداران پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و در یک عملیات هدفمند، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان در مناطق محروم ارائه شد

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به آغاز چهارمین مرحله اجرای پویش لبخند با برکت در مناطق محروم کشور گفت: ۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان در دوره سوم این پویش ارائه شده است.

امیر حسین مدنی با بیان اینکه چهارمین دوره‌ خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت آغاز شده است، افزود: ۸۰ هزار خدمت تخصصی در حوزه دهان و دندان به بیش از ۵۵ هزار نفر در این مناطق ارائه شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: در مرداد امسال چهارمین مرحله از اجرای پویش لبخند با برکت با همکاری و هم‌افزایی بیش از ۱۵۰ گروه مردمی تخصصی درمانی آغاز شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

اعلام نتایج ابهامات داوطلبان متعهد خدمت آموزش و پرورش تا پایان شهریور

دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای درباره ابهامات داوطلبان متعهد خدمت آموزش و پرورش در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که نتایج بررسی حداکثر تا پایان شهریورماه منتشر می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیشتر بیان شده بود که در ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور فرایند ثبت سوالات و ابهامات داوطلبان در سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به نشانی (Psd.cfu.ac.ir) پایان می‌پذیرد. اما اکنون با توجه به زمان‌بربودن فرایند رسیدگی به درخواست‌ها، نتایج برررسی حداکثر تا آخر شهریورماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه مذکور و در پروفایل هر فرد در دسترس قرار خواهد گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

تدوین و به‌روزرسانی فهرست دارویی کشور

دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی ایران، با اشاره به ضرورت انتخاب علمی داروها برای ورود به فهرست دارویی کشور، گفت: تدوین و به‌روزرسانی فهرست دارویی کشور از برنامه سوم توسعه مورد توجه سیاستگذاران و قانونگذاران بوده و در برنامه‌های پنجم، ششم و هفتم توسعه تکرار شده است.

نازیلا یوسفی در گفت و گویی افزود: فهرست رسمی دارویی کشور یکی از ابزارهای مهم اجرای مناسب طرح ژنریک بوده و بررسی‌های انجام شده در سازمان غذا و دارو در مسیر ورود یک داروی جدید به فهرست دارویی کشور نه تنها موید مزایای بالینی آن دارو در نظام دارویی کشور بلکه پشتوانه ارائه داروها با قیمتی هزینه اثربخش در بازار دارویی کشور خواهد بود.

وی با اشاره به نوآوری‌های دارویی و مطابق آنها با اولویت‌های درمانی جامعه، اظهار داشت: هدایت منابع سلامت به سمت داروهای اثربخش‌تر باعث جلوگیری از گسترش بازارهای غیررسمی و نامعتبر دارویی در کشور می شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

به دور از دسته‌بندی‌ها به سمت ارتقای نظام تعلیم و تربیت حرکت می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید با رویکرد وفاق و همدلی و به دور از دسته‌بندی‌ها به سمت ارتقای نظام تعلیم و تربیت حرکت کنیم و از اندیشه‌های مختلف در پیشبرد امور استفاده شود.

علیرضا کاظمی در نشست شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بازگشایی مدارس در مهرماه مهمترین ماموریت و راهبرد پیش روی ماست. بنابراین بیشترین تمرکز باید روی این موضوع باشد به همین منظور لازم است تقسیم کار انجام و اقدامات مطلوب نیز طراحی شود.

وی تاکید کرد: بیشترین تلاش و همت باید برای بازگشایی مدارس صورت گیرد که برای تحقق این مهم نیاز به مفاهمه بیشتر در انجام امور داریم..ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

فراخوان مشمولان اعزامی شهریور ۱۴۰۳

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت باید روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در محل و مراکز درج شده در برگ معرفی نامه خود حضور یابند.

به گزارش سازمان وظیفه عمومی فراجا، در اطلاعیه‌ این سازمان آمده است: پیرو اطلاع رسانی قبلی، با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی شهریور با مراسم معنوی اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، دوره آموزش رزم مقدماتی این دسته از عزیزان در ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: این دسته از مشمولان باید روز شنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۳ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

دستور رئیس جمهور برای پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان از یارانه دارو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با دستور رئیس‌جمهور ۵ هزار میلیارد تومان از یارانه دارو تا پایان هفته به حساب داروخانه‌ها واریز می‌شود.

محمدرضا ظفرقندی با اشاره به بیش از ۳۰۰ قلم کمبود دارویی و بدهی و مطالبات داروخانه‌ها در رابطه با سهم ارز و یارانه دارو، افزود: از حدود ۲۳ همتی که قرار بوده پرداخت شود، ۱۳ همت آن پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: با مایت دولت و شخص رئیس جمهور و معاون اول و مذاکرات قرار شد پنج همت دیگر پرداخت شود و مابقی اعتبارات نیز به زودی پرداخت شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

تغییر ساعت کاری کارکنان قوه قضاییه از نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳

معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از تغییر ساعت کاری کارکنان قوه قضاییه از نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، ساعت شروع به کار همه واحدهای قضایی و اداری تابعه قوه قضاییه در استان تهران و سایر استان‌ها از روز شنبه ۱۷ شهریور مطابق روال سابق از ساعت ۷ صبح است و این تصمیم با توجه به صدور مصوبه ابلاغی تعیین ساعت کاری ادارات از سوی هیات وزیران گرفته شد.

همچنین از مجوزهای اداری سابق درباره تعطیلی روزهای پنجشنبه برخی از دادگستری‌های تابعه، رفع اثر می‌شود؛ از اینرو از تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، همه کارکنان مکلف به حضور در محل خدمت و اشتغال به کار در ۶ روز هفته هستند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

آغاز سومین دوره آموزشی محیط‌بانان در سال جاری برای ۸۰ محیط‌بان

سومین دوره آموزشی بدو خدمت محیط‌بانی با حضور ۸۰ نفر از محیط‌بانان جوان سراسر کشور در مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان کرج از ۱۰ شهریور به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش سازمان حفاظت محیط‌زیست، طی سه سال گذشته، تعداد ۶۷ دوره آموزشی در سطح استان‌ها و ۶ دوره آموزشی بدو خدمت در سطح ملی برای محیط‌بانان برگزار شده که بدین ترتیب تعداد ۳۱۹۵ محیط‌بان (بیش از ۸۰ درصد محیط‌بانان) حداقل یک دوره و حداکثر سه دوره آموزشی را طی کرده‌اند.

از دستاوردهای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، علاوه بر کاهش مخاطرات برای محیط‌بانان، می‌توان به کاهش آسیب‌های شکارچیان در تقابل با محیط‌بانان اشاره کرد که این مهم ناشی از تأثیرات آموزش‌های اختصاصی برای محیط‌بانان و ارائه آموزش‌های همگانی محیط‌زیست به آحاد جامعه است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

سند تمام تالاب‌ها به نام سازمان حفاظت محیط‌زیست زده می‌شود

سازمان حفاظت محیط‌زیست متولی حفاظت از تالاب‌های کشور است از این رو باید سند این پهنه‌های آبی هم به نام این سازمان باشد بر این اساس سند تمام تالاب‌های کشور به نام محیط‌زیست در دستور کار است و در اولین گام سند تالاب صالحیه به نام سازمان حفاظت محیط زیست زده شد.

تالاب ها جزو اکوسیستم های فعال و حیاتی بر روی زمین هستند، تالاب ها با فراهم کردن آب و قابلیت زادآوری اولیه، به بقای گونه های جانوری و گیاهی روی زمین کمک می کنند، علاوه بر این ذخیره سازی آب، جلوگیری از وقوع توفان های گرد و غبار، وقوع سیل، فرسایش خاک، زیستگاه انواع گیاهان و جانوران، تزریق آب به سفره های زیرزمینی و تعدیل آب و هوای اطراف آنها از دیگر فواید تالاب ها است.

تالاب به مناطقی پوشیده از مرداب، باتلاق، لجن زار یا آبگیرهای طبیعی و مصنوعی اعم از دائمی یا موقت که در آن، آب های شور یا شیرین به صورت راکد یا جاری گفته می شود، یا آبگیرهای دریایی که عمق آن ها در پایین ترین حد جزر از ۶ متر تجاوز نکند هم تالاب گفته می شود، حال اگر این حوضه های آبی خشک شوند مشکلات زیادی را به وجود خواهند آورد از جمله آنها وقوع توفان های گرد و غبار است چون بستر آن به کانون های گرد و خاک تبدیل می شود همچنین آب و هوای منطقه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت به طوری که زندگی در آن محدوده سخت و گاها غیرممکن خواهد شد، علاوه بر این معیشت تعداد زیادی از افرادی که به تالاب وابسته است در خطر می افتد بنابراین حفاظت از آنها بسیار حایز اهمیت است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تداوم توزیع شیر رایگان مدارس در انتظار بودجه/دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه دارو

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha