۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85584904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیون حامل لوازم التحریر قاچاق در لرستان توقیف شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85584904
کامیون حامل لوازم التحریر قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم آباد- ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون حامل لوازم التحریر قاچاق در لرستان توقیف و ۳۶ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان، علیرضا لطفی روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی خرم آباد در محور خرم آباد- پل زال یک دستگاه کامیون حاوی محموله لوازم تحریر قاچاق را توقیف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده شامل قاچاق لوازم تحریر به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال بود که در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و برای خودرو حامل کالا هشت میلیارد ریال جریمه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته لطفی شعبه همچنین علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی و در مجموع متخلفان را به پرداخت ۳۶ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha