۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85584936
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استانداردسازی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در حال انجام است

زنجان - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان زنجان گفت: استانداردسازی و رفع نواقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در حال انجام است و تخصیص به موقع اعتبارات موجب تسریع در تکمیل آن می‌شود.

نادر بلباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل نهایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان منوط به تامین اعتبارات مورد نیاز بوده که تاکنون بخشی از این منابع تخصیص یافته است.

بلباسی با اشاره به بازدید کارشناسان فدراسیون فوتبال از چگونگی تکمیل این ورزشگاه در حال ساخت، افزود: در این بازدید، نواقص و کاستی های ورزشگاه شناسایی و برای رفع آنها به فدراسیون و متولیان طرح اعلام شد.

وی افزود: یکی از این اشکالات، مربوط به تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه به چمن طبیعی بود که انجام شد و دیگری هم مربوط به استانداردسازی فضاهای مختلف ورزشگاه است که در دست اجرا قرار دارد.

این مسوول با تاکید بر اینکه ایرادات و اشکالات موجود در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان مربوط به سال های گذشته است، ادامه داد:عملیات احداث این ورزشگاه ۱۸ سال پیش آغاز شده است و ایرادات مطرح شده در بازدید کارشناسان نیز به این سال ها مربوط می شود.

استاندارسازی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در حال انجام است

رئیس هیات فوتبال زنجان با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته تاکنون تعدادی زیادی از این اشکالات برطرف شده است، گفت: استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش می کنند بخش های مختلف ورزشگاه مطابق با استانداردها به بهره برداری برسد.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان اظهار داشت: نظر فدارسیون فوتبال نیز بر استانداردسازی بخش های مختلف ورزشگاه است که امیدواریم این ورزشگاه به زودی به بهره برداری برسد که پیشرفت فیزیکی آن نیز مناسب است.

وی اظهار داشت: در صورت داشتن ورزشگاه استاندارد در زنجان می توانیم برای میزبانی تعدادی از بازی های لیگ برتر اقدام کنیم، افزود: به عنوان مثال دیدار استقلال و پرسپولیس به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی قرار است در ورزشگاه دوم برگزار شد که احتمالا در یکی از استانهای مجاور تهران خواهد بود.

رئیس هیات فوتبال زنجان با بیان اینکه رفع نواقص ورزشگاه و استانداردسازی و به روزرسانی بخش های مختلف آن در حال انجام است، ادامه داد: مسوولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان استان پای کار هستند و با جدیت برای تکمیل طرح پیگیری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری های استاندار زنجان، فرآیند واگذاری این طرح ملی به استان پس از چهار ماه پیگیری در اردیبهشت امسال محقق شد، افزود: برای تکمیل سریعتر ورزشگاه، طرح به پیمانکار بومی سپرده شد که نقش موثری در تسریع فعالیت ها ایفا کرد.

عملیات احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا در سال ۸۴ با مسوولیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور آغاز شد.

این طرح بعد از ۱۸ سال همچنان نیمه تمام و بدون استفاده باقی مانده بود تا اینکه در سفر استانی رئیس جمهور شهید به زنجان در سال گذشته دستورهای لازم برای تسریع در تکمیل آن صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha