۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85584950
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل پای صحنه جرم در رشت

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85584950
دستگیری قاتل پای صحنه جرم در رشت

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رشت از وقوع یک فقره قتل جوان ۲۸ ساله در منطقه پسیخان رشت و دستگیری قاتل در محل جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان سرهنگ محمود حافظی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در محدوده پل راه آهن روستای پسیخان رشت،بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران، قاتل در محل ارتکاب جرم دستگیر شد، افزود: متهم ۱۸ ساله در اظهارات اولیه خود اعلام داشته که با مقتول دوست اجتماعی بوده و پس از جر و بحث و اختلافات قبلی با مقتول ۲۸ ساله با گرفتن چاقو از وی چندین ضربه به گردن مقتول وارد و مرگ وی را رقم زده است.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان دایره جنایی پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در حال بررسی ابعاد ماجرا می‌باشند، بیان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رشت در پایان با بیان اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است،خاطرنشان کرد: توجه و ارتباط توأم با عطوفت والدین با فرزندان می تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

نجات عقاب زخمی در تالش

در خبر دیگری از پایگاه پلیس گیلان  فرمانده انتظامی تالش از نجات یک بهله عقاب زخمی کمیاب که در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان مشاهده شده بود، خبر داد.

 سرهنگ محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی تالش، یک بهله عقاب کمیاب را در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان در حالی که زخمی بود، مشاهده کردند و به منظور نگهداری و رهاسازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست این شهرستان تحویل دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که ماموران پلیس تالش، ناجی این پرنده کمیاب شدند، بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش تاکید و از شهروندان درخواست کرد به محض مشاهده چنین مواردی، مراتب را به سازمان‌های مرتبط و یا از طریق سامانه فوریت های ۱۱۰ پلیس راهنمایی دریافت کنند.

کشف بیش از ۲۰ هزار قرص ترامادول در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۰ هزار و ۴۰۰ عدد قرص ترامادول غیرمجاز در اجرای طرح تشدید نظارت و مقابله با عرضه قرص‌های غیرمجاز در واحدهای صنفی عطاری در استان خبر داد و گفت: پنج واحد صنفی نیز در این خصوص پلمب شدند.

سردار حسین حسن پور افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای طرح تشدید نظارت و مقابله با عرضه قرص‌های ترامادول از واحدهای صنفی عطاری، پنج واحد صنفی در استان پلمب شد، بیان کرد: در این راستا از ۳۱۶ واحد صنفی بازدید، به ۹۶ واحد صنفی تذکر، از ۴۵ واحد صنفی تعهد اخذ و به ۱۲ واحد صنفی اخطاریه صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha