۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85584996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۸ فعالیت فرهنگی توسط کانون‌های رضوی در گیلان انجام می‌شود

رشت - ایرنا - مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گیلان از انجام ۸۸ فعالیت فرهنگی و خدمات اجتماعی به نیت خدمت به آستان نورانی حضرت امام رضا(ع) توسط این کانونها در در سالروز شهادت حضرت در استان خبر داد.

جواد شفیعی ثابت روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران عنوان کرد: ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی و ۱۰۰کانون تخصصی خدمت که زیر مجموعه بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی است در استان فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: بمناسبت شهادت شاه خراسان امام رضا(ع) در چهارشنبه های امام رضایی ۸۸ فعالیت فرهنگی و مذهبی و خدمات اجتماعی در استان انجام می شود.

وی گفت: افتتاح چایخانه حضرت رضا(ع) با کمک خادمیاران تالش در این روز ، ارائه خدمت در چایخانه حضرت رضا در شهرستانهای فومن و آستانه اشرفیه لنگرود در شب شهادت و توزیع ۸هزار بسته متبرک آستان رضوی در استان از جمله این اقدامات طی این ایام است.

وی عنوان کرد: اهدا ۴۰ بسته کتیبه و اقلام متبرک برای برگزاری ۴۰روضه خانگی در سراسر استان و برپایی ۱۰ویژه برنامه شهادت توسط کانونهای خدمت رضوی برنامه ریزی شده است.

شفیعی ادامه داد: در شهر رشت ساعت ۱۰ صبح مراسم عزاداری با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در حرم خواهر امام رضا (ع) رشت با حضور خادمیاران رضوی برگزار می شود، ضمن آنکه مراسم مشابهی هم در شب شهادت حضرت در حرم مطهرآقاسیدجلال الدین آستانه اشرفیه با اهدا متبرکات در چایخانه حضرت رضا(ع) واقع در صحن حرم پیش بینی شده است.

مدیرکانون های خدمت رضوی گیلان با اشاره به فعالیت ۸۸۸ خادمیار و یاور رضوی در این ایام گفت: طرح اطعام رضوی با تعداد ۴ هزار پرس غذا، برگزاری ۲ کاروان سلامت در رشت و لنگرود؛ برپایی میز مشاوره و مددکاری و پیگیری امور صلح سازش، آغاز فرآیند جذب۵۰۰ خادمیار نوجوان علاقمند به خدمت در شبکه خادمیارن رضوی آستان قدس و انجام فعالیت های رسانه ای و تولید محتوای فرهنگی و جمع آوری نذورات مردمی توسط خادمیاران تخصصی از دیگر فعالیت های اجرایی این ایام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha