تیم ملی فوتبال قرقیزستان وارد اصفهان شد+ فیلم

اصفهان-ایرنا- کاروان تیم ملی فوتبال قرقیزستان صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان وارد این شهر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط‌ عمومی هیات فوتبال استان اصفهان، اعضای این تیم از سوی نماینده فدراسیون فوتبال، رییس و اعضای هیات فوتبال استان اصفهان و عوامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد استقبال قرار گرفتند.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، روزهای ۱۵ و ۲۰ شهریور به ترتیب مقابل تیم‌های ملی قرقیزستان و امارات متحده عربی صف‌آرایی می‌کند.

میزبانی دیدار ایران - قرقیزستان با توجه به عملیات مرمت ورزشگاه «آزادی» تهران در طول ماه‌های گذشته در هاله‌ای از ابهام قرار داشت تا اینکه ابتدا قرار شد ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان بعنوان میزبان دیدار با قرقیزستان معرفی شود که این امر با توجه به وضعیت نامناسب چمن این ورزشگاه نیز منتفی شد.

در نهایت با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) و بازدید آنها از ورزشگاه فولادشهر، این ورزشگاه تایید شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی باید در این شهر نخستین دیدار خود را در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل قرقیزستان میزبانی کنند.

فولادشهر در ۲۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha