۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85585016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات شطرنج همدان پس از کش و قوس های فراوان رییس خود را شناخت

همدان- ایرنا- مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان همدان با معرفی امیرعرفان هاشمی به کار خود پایان داد، البته این مجمع پیش و در حین برگزاری با حواشی زیادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات شطرنج همدان با حضور کاظم دستگردی دبیر فدراسیون شطرنج، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان و سایر اعضا رای دهنده برگزار شد.

در این مجمع که نزدیک به ۲ ساعت به طول انجامید، مهدی سلیم، امیرعرفان هاشمی و حمیدرضا صداقت خواه سه نامزد انتخاباتی بودند.

مهدی سلیم و حمیدرضا صداقت خواه به آنچه که عدم رعایت مفاد و آیین نامه اجرای مجامع انتخاباتی خواندند، در اعتراض به تایید صلاحیت شدن امیرعرفان هاشمی دیگر کاندیدای این مجمع، انصراف دادند.

این مجمع دارای ۲۳ عضو رای دهنده بود که یکی از نامزدها به دلیل مشکل شخصی جلسه را ترک کرد و ۲ رای دیگر نیز باطله اعلام شد.

امیرعرفان هاشمی در این مجمع با کسب ۲۰ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات شطرنج استان همدان برگزیده شد.

هاشمی از داوران بین‌المللی شطرنج کشور دارای نشان جهانی است و در دوره چهارساله گذشته هیات شطرنج استان همدان نیز عهده دار ریاست بود.

هیات شطرنج همدان پس از کش و قوس های فراوان رییس خود را شناخت

انتخابات هیات شطرنج استان همدان از ماه‌ها قبل درگیر چالش و حاشیه شد و در نهایت با تاییدیه فدراسیون شطرنج و استعلام‌های صورت گرفته، امکان رقابت هر سه کاندیدا در صحن مجمع مهیا شد.

همچنین در این مجمع فرانک کرمیان نایب رئیس، حمیدرضا امینیان خزانه دار، ایرج صباح، امیر خوشبین و آورین جمالی سه عضو هیات رئیسه انتخاب شدند و میثم ناصرنژاد نیز با تفویض اختیار مجمع و اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان بازرس معرفی شد.

همدان از استان‌های مطرح در ورزش شطرنج کشور است و از اساتید بزرگ و دارای مدارک بین‌المللی برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha