۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85585059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات شطرنج "جام شهریور" اردبیل مشخص شدند

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقات شطرنج "جام شهریور" اردبیل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات شطرنج "جام شهریور" اردبیل با حضور ۱۰۲ بازیکن از استان های تهران، گیلان، آذربایجان غربی و اردبیل در ۹ دور به روش سوئیسی در محل هیات شطرنج استان اردبیل برگزار شد.

در این رقابت ها رامتین ایلخانی پور از آستارا اول، امیرحسین مجیدزاده از اردبیل دوم، امیرحسین کاشفی از تهران سوم، نقی سالاری فراز اردبیل چهارم، محمدعلی عیسی پور از ماسال پنجم، حبیب بکرامی از اردبیل ششم، حسین عابدی از اردبیل هفتم و فرشاد خوئی زاده از اردبیل هشتم شدند.

در رنکینگ زیر ۱۸۰۰: حسین کاوه از اردبیل، در رنکینگ زیر ۱۷۰۰: طاها نورمحمدی از مشگین شهر و در رنکینگ زیر ۱۶۰۰: فرشاد صفری از مشگین شهر به مقام قهرمانی رسیدند.

در رده سنی بالای ۵۰ سال ایرج رضایی از اردبیل، زیر۱۴ سال امیرمهدی قهرمانی از اردبیل و زیر۱۲سال سایمان عباسی از اردبیل در جایگاه نخست ایستادند.

همچنین در رده سنی زیر۱۰ سال احسان رمضانپور از اردبیل اول شد و در رده سنی زیر هشت سال نیز آیهان ارشادی فر از اردبیل قهرمان شد.

در این مسابقات حسن انوری آذر از مشگین شهر مقام برتر را کسب کرد و فردین تالش ساسانی از رضوانشهر استان گیلان بازیکن برتر شد.

راحله تالش ساسانی از رضوانشهر استان گیلان هم موفق شد مقام اول مسابقات بخش بانوان را کسب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha