۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85585131
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

باند سه نفره سارقان مسلح دزفول متلاشی شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85585131
باند سه نفره سارقان مسلح دزفول متلاشی شد

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند سه نفره سارقان مسلح در دزفول دستگیر و ۱۱ فقره سرقت مسلحانه و عادی از آنها کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده روز یکشنبه بیان کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت در سطح این شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای باند سه نفره سارقان مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات جداگانه و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول به کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و آلات و ابزار سرقت از مخفیگاه این سارقان اشاره کرد و گفت: طی تحقیقات پلیس، متهمان به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، پنج فقره سرقت عادی خودرو و یک فقره سرقت نافرجام در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به سوابق کیفری متهمان و تلاش برای کشف سلاح بکار رفته در سرقت‌ها افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول با قرار صادره روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha