۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85585160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرزمین‌های اشغالی در آستانه اعتصاب عمومی

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبر: 85585160
سرزمین‌های اشغالی در آستانه اعتصاب عمومی

تهران - ایرنا - صدها نفر از روسای بخش های اقتصادی، شهرداران و مدیران بیمارستان‌ها در سرزمین های اشغالی فلسطین در پاسخ به فراخوان اتحادیه کارگری رژیم اسرائیل برای اعلام اعتصاب عمومی فردا (دوشنبه) اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه روسیه الیوم با اعلام این مطلب به نقل از خبرنگار خود در سرزمین های اشغالی فلسطین افزود که برخی از شهرداران رژیم صهیونیستی نیز فردا (دوشنبه) به اعتصاب عمومی خواهند پیوست تا کابینه رژیم صهیونیستی را برای انعقاد توافقی با حماس که منجر به آتش‌بس و آزادی اسیران صهیونیست در نوار غزه شود، تحت فشار قرار دهند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که برخی از رستوران ها ساعت ۶ بعد از ظهر درهای خود را می بندند تا مردم را به اعتراض علیه کابینه نتانیاهو تشویق کنند.

چندین رستوران در مرکز سرزمین های اشغالی نیز اعلام کردند که در اعتراض به شکست کابینه این رژیم در دستیابی به توافق برای آزادی اسیران صهیونیست در غزه و تشویق مردم به حضور در خیابان‌ها از ساعت ۱۸ تعطیل خواهند شد.

رادیو ارتش رژیم اسرائیل در ساعات اولیه امروز گزارش داد که انجمن بازرگانی این رژیم قصد دارد به تظاهرات خانواده‌های اسیران صهیونیست در نزد حماس بپیوندد و از صهیونیست ها خواست تماشاگر باقی نمانند و اسیران را نجات دهند.

این خبر در حالی منتشر می شود که خانواده های اسرای صهیونیست از سندیکای کارگران و موسسات دیگر خواستند که اعتصاب و تظاهرات کنند و طی امروز همه چیز در سرزمین های اشغالی تعطیل شود.

آن‌ها خواستار برگزاری تظاهرات گسترده در سرزمین های اشغالی تا زمان رسیدن به توافق با جنبش حماس شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعات اولیه امروز اعلام کرد که اجساد ۶ اسیر صهیونیست که در عملیات «طوفان الاقصی» اسیر شده بودند، در نوار غزه پیدا شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هویت ۴ نفر از این ۶ اسیر صهیونیست، مشخص شده است.

در همین حال، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این ۶ اسیر به دست نیروهای حماس کشته شده‌اند و تحقیقات درمورد جزئیات این مساله ادامه دارد.

وی گفت که اجساد این ۶ اسیر در تونلی در رفح واقع در نوار غزه پیدا شده است و این اسرا هفتم اکتبر ۲۰۲۳ اسیر شده بودند.

کاخ سفید نیز اعلام کرد که یکی از این ۶ اسیر، آمریکایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha