تخصیص بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت به پرواز نجف در سبزوار

سبزوار- ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: ۲۵ هزار و ۴۵۰ لیتر سوخت در ایام اربعین حسینی توسط مرکز سوختگیری هواپیمایی این منطقه به پروازهای نجف اشرف اختصاص داده شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، حمید مظفری نژاد روز سه‌شنبه گفت: این میزان سوخت در ۲ مرحله پروازهای انجام شده از فرودگاه شهدای سبزوار به نجف اشرف به این پروازها اختصاص یافت.

وی گفت: این از توفیقات کارکنان شرکت ملی پخش بود که سهمی هر چند ناچیز در خدمت رسانی به زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشند.

به گزارش ایرنا در ایام اربعین امسال هواپیمایی آسمان با انجام ۲ پرواز رفت و برگشت بین فرودگاه شهدای سبزوار و نجف اشرف، اقدام به جابه جایی زائران منطقه غرب خراسان برای زیارت عتبات عالیات کرد.

این پروازها در روزهای دوم و ششم شهریور جاری انجام شده بود.

فرودگاه شهدای سبزوار، پس از مشهد دومین فرودگاهی است که در استان خراسان رضوی فعال شده است و با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.

فرودگاه سبزوار که از سال ۱۳۸۳ فعالیت پروازی خود را آغاز کرده است به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناخته می شود و برخی از پروازهای مشهد در صورت بروز شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان رضوی در سبزوار فرود می آیند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha