۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85585349
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش بیش از ۲۷ درصدی تولید برق در نیروگاه حرارتی بیستون

کرمانشاه - ایرنا- مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون از افزایش بیش از ۲۷ درصدی تولید برق در نیروگاه حرارتی بیستون طی نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

«مسعود میرزاعسگری» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در نیمه اول امسال و با تلاش شبانه روزی کارکنان ۲ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۲۱۰ هزار کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی تولید کردیم.

به گفته او در شهریور ماه سال جاری، بیش از ۴۱۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه حرارتی بیستون تولید شد که از این مقدار ۳۸۲ میلیون و ۱۴۴ هزار کیلووات ساعت به صورت خالص به شبکه سراسری تزریق شده که نسبت به شهریور ماه سال گذشته، از رشدی بیش از پنج درصد برخوردار شده است.

میرزاعسکری افزود : شرکت مدیریت تولید برق بیستون امسال هم مانند سال‌های قبل در پیک بار تابستان توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند و در ارزیابی که از طرف شرکت برق حرارتی به عنوان ناظر نیروگاهی کشور انجام شد ۲ واحد بخار نیروگاه بیستون و همچنین واحدهای گازی نیروگاه اسلام آبادغرب با آمادگی ۱۰۰ درصد به مقام اول در کشور دست پیدا کردند و توانستند در پیک بار امسال نقش خوبی را در جهت تولید پایدار و مطمئن داشته باشند.

نیروگاه بیستون دارای ۲ واحد ۳۲۰ مگاواتی است که در کیلومتر ۲۰ جاده کرمانشاه به همدان قرار داشته و نقش بسزائی در پایداری شبکه سراسری برق غرب کشور بر عهده دارد.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha