نماینده مجلس: سهم خواهی ستادی در انتصابات منسوخ است

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم خواهی ستادی، منسوخ است و باید مسولیت‌ها به افرادی واگذار شود که باری از دوش مردم بردارند نه اینکه باری برای مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احد بیوته عصر یکشنبه در نشست روسای احزاب جبهه پیشرفت، توسعه و عدالت استان اردبیل اظهار کرد: مجلس با رای اعتماد به وزاری دولت، پیام داد در جایی که منافع ملی مطرح شود محل بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست و این پیام صریح به دنیا مخابره شد و اکنون دولت نیز در کنار مجلس است و این تعامل بر توفیق کشور خواهد افزود.

وی افزود: بیایید دنبال پیروز و شکست خورده در انتخابات نگردیم زیرا موفق و پیروز میدان، مردم بودند و این افتخاری بزرگ برای ماست و ما نیز در این توفیق شریک هستیم و امروز برای رشد و تعالی به راهنمایی احزاب و نخبگان نیاز داریم.

این نماینده مجلس ادامه داد: وفاق بین نمایندگان استان اردبیل قبل از دولت وفاق شکل گرفته بود و در واقع وفاق و همدلی ما نمایندگان، الهام گرفته از همدلی و فعالیت احزاب است.

بیوته گفت: استان اردبیل، همیشه از خودی ضربه دیده است و باید آسیب شناسی شود و لازم است به نسل حاضر و جوان اعتماد کرد و به آن اعتبار داد و شکاف بین نسلی، حاصل عدم باور جوانان از سوی بزرگان است.

سرریز فاضلاب نیر به بالادست سد خاتمه یافت

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: در این مدت کوتاه که به عنوان نماینده شما در مجلس بوده ام، با همراهی امام جمعه شهرستان نیر استان اردبیل، کاری انجام دادیم که مانع سرریز فاضلاب این شهرستان به بالادست سد یامچی شد .

بیوته افزود: همچنین تصفیه خانه فاضلاب اردبیل که به "قره سو" وارد می‌شد با همراهی محیط زیست به این مخاطره خاتمه داده شد و مجوز نیروگاه گازی سه مگاواتی برای ۶ دهیاری اخذ شده تا دهیاری‌ها درآمد داشته باشند و علاوه بر خودکفایی، بیشتر به درد مردم بخورند.

وی ادامه داد: به دنبال این توفیق، به حساب هر دهیاری ۶۰۰ میلیارد ریال واریز شده است و علاوه بر این کارها، با ۳۰۰ میلیارد ریالی که در اختیار نماینده مردم قرار داده شده، برای رفع مشکلات ۴۵ روستای حوزه این انتخابیه برنامه ریزی کرده ام.

مولدسازی برای املاک اضافی است نه بناهای مورد نیاز

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اماکن ورزشی اردبیل جوابگوی نیاز استان نیست و با این وضعیت چرا بهترین اماکن ورزشی به نام مولدسازی به حراج می رود؟! اگر قرار است مکانی به مولدسازی واگذار شود باید به مزایده گذاشته و با بالاترین قیمت عرضه کرد وگرنه تعویض مکان تحت عنوان مولدسازی کار درستی نیست.

بیوته تصریح کرد: از دیوان محاسبات قدردانی می کنم که مقابل مزایده یکی از دستگاههای دولتی در استان اردبیل ایستاد؛ من مدافع آن سرمایه گذار بومی هستم که مجوز گرفته و کار بزرگی را در شهرستان اردبیل آغاز کرده اما دستگاه صادرکننده مجوز، اکنون مانع کار او می‌شود و اعلام می‌کند به علت وجود میراث فرهنگی امکان ادامه کار ندارید.

او افزود: دستگاه مربوطه باید قبل از صدور مجوز پروژه، مطالعات لازم را انجام می داد و امروز سرمایه گذار را متضرر نمی‌کرد.

نماینده مجلس: سهم خواهی ستادی در انتصابات منسوخ است
حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اجتماعی در استان اردبیل

استانداران دولت وفاق با همراهی نمایندگان مردم انتخاب شوند

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: ما خرسندیم که در انتخابات، اراده مردم بر کرسی نشست و مجلس اصولگرا همراهی خود را با دولت وفاق نشان داد و باید همه قبول کنند که تندروی در کشور و استان خاتمه یافته است.

حبیب کوهی افزود: افرادی در استان اردبیل، هر روز یکی استوری می گذارند که حکم را از فلانی گرفته ام و به زودی می آیم؛ عجله نکنید؛ این رویه درست نیست و به عقیده ما باید انگونه افراد سر جای خود بنشینند و با آبروی دولت بازی نشود.

او ادامه داد: بی شک دولت پزشکیان، بدون همراهی نمایندگان مردم در انتصاب استانداران اقدام نخواهد کرد و البته ما در استان اردبیل طرفدار استاندار بومی هستیم و معتقدیم که مجمع نمایندگان با استاندار بومی خوب کار خواهد کرد.

این فعال سیاسی پیشکسوت گفت: مجمع قبلی نمایندگان استان اردبیل با وجود ورود به کمیسیون‌های مهم، به علت عدم تفاهم کافی آسیب دید و به استان هم ضرر رساند و مردم آگاه در انتخابات با تغییر رای واکنش نشان دادند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است و هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha