۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85585485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک درآزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین اما روان در مسیر شمالی آزادراه های این استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته و شروع مسافرت های پایانی تابستان، به رانندگان تاکید می شود هنگام عبور از مسیرهای ارتباطی این استان به قوانین و مقررات رانندگی توجه خاص داشته باشند.ترافیک درآزادراه‌های قزوین نیمه سنگین است

وی با اشاره به اینکه بیشتر حوادث منجر به خسارت مربوط به پلاک های غیربومی است یادآور شد: بیشتر حوادث مربوط به خستگی و خواب آلودگی بوده و به همین جهت توصیه عمومی به مسافران و به ویژه رانندگان انجام سفر و رانندگی جاده ای در هنگام روز است.

ذاکری منشبا اشاره به تعدد تصادف های منجر به خسارت ناشی از خواب آلودگی از رانندگان خواست: به منظور حفظ هوشیاری و شادابی لازم در حین رانندگی ، بعد از هر سه ساعت رانندگی استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راه استان قزوین همچنین به رانندگان عمومی و شخصی پیشنهاد کرد از توقف لحظه ای در حاشیه راه خودداری کرده و در طول سفر از شهرهای بین راهی به عنوان مقصد گردشگری یا خدماتی خودرویی استفاده کنند.

سرهنگ ذاکری منش گفت: در شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوتی در راه های این استان گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، از سوی دیگر رییس پلیس راه گیلان نیز با اعلام ترافیک سنگین اما روان در محور رشت - قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی ۳ روزه در این مسیر و دیگر راه های این استان خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری ظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش‌رو در ۲ محور قزوین به رشت و بالعکس، آستارا به اردبیل و بالعکس در روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هفته جاری محدودیت ترافیکی رفت و برگشت اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به وضعیت ورودی‌های گیلان افزود: هم اکنون ورودی استان بویژه از مسیر قزوین به رشت ترافیک سنگین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha